Atasi Jeragat Muka Dan Jerawat Muka Dengan Mudah04.01.14

Jeragat atau nama medikalnya Melasma adalah salah satu dari masalah kulit yang sangat biasa di kalangan penduduk Asia umumnya dan Malaysia , khasnya. Di Asia tenggara, ia berada dalam 10 tangga teratas didalam masalah kulit yang dihidapi. Kaum wanita lebih kerap terlibat dimana nisbahnya lebihkurang  12:1 ( Wanita: Lelaki).

Nisbah ini berbeza-beza dari satu Negara ke Negara yang lain . Insiden yang paling tinggi dilihat pada mereka yang berumur 25- 50 tahun. Kawasan muka yang sering terlibat adalah bahagian pipi.

Namun terdapat juga mereka yang mengalami nya pada hidung dan dahi. Melasma boleh di bahagikan kepada Melasma Epidermal dan Melasma Dermal. Kerap kali , kedua-dua keadaan tersebut akan hadir bersama.

Tidak kurang juga mereka yang mempunyai melasma akan juga mempunyai Hori’s Naevus . Hori’s Naevus ini selalunya akan lebih jelas sewaktu mengandung.

Ianya telahpun ada pada pesakit tetapi tidak disedari kerana kurang jelas. Seperti yang kita ketahui, apabila mengandung, badan akan menghasilkan lebih banyak pigmen.

Oleh itu, Hori’s Naevus dan melasma akan lebih jelas kelihatan dan disedari hanya semasa mengandung.

Keadaan ini akan mengecewakan pesakit yang mendapat rawatan untuk melasma kerana kekadang akan berlaku keadaan dimana melasma hilang dengan rawatan tetapi Hori’s Naevus semakin jelas kelihatan.

Ini adalah kerana sebelum ini ia dilindungi oleh melasma tetapi bila melasma telah tiada, tompokan hitam Hori’s Naevus akan kelihatan jelas. Perbezaan Hori’s Naevus dengan melasma akan dapat diketahui oleh doctor anda.

Sebab-sebab terjadinya melasma ( Jeragat )

1) Terdedah kepada cahaya matahari terik

2) Penggunaan hormone. Cthnya Pil perancang

3) Penggunaan kosmetik / rawatan kulit tidak sesuai

4) Keturunan.

Masalah jeragat dan parut hitam sering dialami oleh kebanyakan orang Asia. Jika tidak dirawat, tompok-tompok hitam ini akan semakin bertambah.
Punca jeragat ialah daripada sel melanosit yang terlebih aktif dan mengeluarkan melanin yang berlebihan menyebabkan kulit bertompok-tompok hitam.
Antara sebab berlakunya tompok-tompok hitam ini adalah:

1) Radang kulit sewaktu mengalami masalah jerawat, apabila jerawat kering, ia akan meninggalkan kesan hitam yang dikenali sebagai “post-inflammatory hyperpigmentation” (PIH)
2) Perubahan hormon sewaktu mengandung dan menyusukan anak juga akan menyebabkan tompok-tompok hitam yang dikenali sebagai “melasma”. Addison’s disease yang disebabkan kalenjar adrenal yang tidak berfungsi untuk mengeluarkan hormon steroid dalam badan juga akan mengakibatkan jeragat. Penggunaan pil perancang dan tabia tmerokok juga boleh menyebabkan jeragat.
3) Pendedahan kulit kepada cahaya matahari setelah beberapa tahun akan memberi kesan tompok-tompok hitam yang akan bertambah yang dikenali sebagai “age spots”, “freckles” dan”lentigenes”.  Perbezaan antara age-spots, freckles dan lentigenes ialah saiznya.
Jeragat boleh dibahagi kepada 2 jenis:
  • Epidermal : jeragat berada pada lapisan atas kulit (epidermis)
  • Dermal :  jeragat berada pada lapisan dalam kulit (dermis)
Kebiasaannya, PIH dan melasma berada pada paras dermal dan lebih sukar dirawat. Age spots, freckles dan lentigenes pula berada pada paras epidermal dan lebih senang dirawat.

Reaksi alahan kepada ubat-ubatan tertentu.
Ini adalah punca utama hyperpigmentation, ia merupakan faktor yang banyak sekali terjadi.
Antibiotik tertentu seperti minocycline, tetracycline dan doxycycline digunakan secara meluas oleh banyak orang.
Malah, minocycline biasanya digunakan untuk merawat jerawat. Tetapi senarai bahan-bahan yang menyumbang kepada melasme tidak berhenti di situ.
Terdapat beberapa antidepresan yang juga menyebabkan pigmentasi muka.
Imipramine adalah salah salah satu daripadanya. Chlorpromazine adalah dadah, biasanya digunakan sebagai anti-psikotik. Ini juga menyebabkan jeragat, selepas digunakan dalam jangka masa yang lama.
Phenytoin, yang digunakan untuk merawat epilepsi, adalah satu lagi contoh bahan yang mendorong kepada terjadi jeragat dalam jangka masa panjang. Ia adalah ciri-ciri dadah-induced.
Oleh itu dalam memilih produk kecantikan dan ubat-ubat antibiotik dan sebagainya hendaklah berbalik kepada asas kejadian alam. Oleh itu, fenomena rawatan semulajadi seperti penggunaan ubat homeopati,biochemic dan cream yang bebas bahan kimia telah menjadikan trend dan perkembangan sihat di Barat.
Mereka sekarang ini terus menghindari ubat-ubat kimia yang akan menyebabkan kesan sampingan dalam jangka masa panjang.
CARA UNTUK HILANGKAN JERAGAT

1. Melalui Penjagaan Kulit Wajah – Salah satu rahsia kulit yang cantik ialah dari amalan membasuh muka yang kerap, paling minimum 2 kali sehari. Juga pastikan memakai toner dan pelembap sejurus selepas mencuci muka. Namun perlu dipastikan pembersih wajah, toner dan pelembap yang digunakan haruslah sesuai dengan kulit.
Elakkan menggunakan produk yang boleh menyebabkan kulit wajah menjadi kering. Pemakaian krim pelindung kulit yang mempunyai SPF yang tinggi amatlah perlu sekiranya selalu terdedah dengan matahari.
2. Melalui Pemakanan Harian -
Kulit yang sihat memerlukan pemakanan sihat. Banyakkan mengambil sayur dan buah-buahan segar setiap hari bagi memastikan kulit mendapatkan vitamin C dari sumber yang segar walau sedikit. Selain itu, pengambilan air kosong sekurang-kurangnya 2-3 liter sehari juga penting kerana membantu melancarkan darah dan menyingkirkan toksin dari tubuh.
3. Melalui Suplemen/Vitamin.
Pilihlah yang berasas kejadian alam seperti tumbuhan. Kerana supplemen begini tidak mengandungi bahan kimia yang boleh menyebabkan alahan bertambah teruk dan mudarat. Jauhi ubat-ubat kimia yang akan menyebabkan kesan sampingan dalam jangka masa panjang.
Untuk memperoleh kesan yang terbaik, pengambilan supplemen yang KONSISTEN selama 90-120hari adalah sangat penting, untuk memastikan sel yang lama , mati dan digantikan dengan sel baru yang lebih sihat dan bermaya. Kulit dan ton warna kulit juga akan kelihatan lebih sekata.

Klik gambar untuk formula hebat atasi jeragat

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Rahsia Tahan Lama Dan Rasai Kesedapan Luar Biasa Bersama Isteri Anda03.27.14

Assalamualikum..

Dan salam sejahtera semua sang suami dan bakal-bakal pengantin di Malaysia

Kini kami prihatin akan KEPUASAN ANDA KETIKAN MEGADAKAN HUBUNGAN KELAMIN BERSAMA PASANGAN ANDA

Kini anda boleh kerana GoataMAX akan bantu anda untuk jadi sangat HEBAT di ranjang. hanya dengan sapu sahaja 30 minit anda dah boleh mula mendayung dan bahagiakan isteri anda lebih dari 30 MINIT TANPA HENTI..

Mudah sangat-sangat

” abang baru sapu sikit urat zakar dag mengembang, rasa besar dan keras dia lain macam. rasa konfiden abang nak bersama ” Sofian ibrahim

” tq bos malam tadi memnag bes, rasa sedap bila masuk..isteri pun senyap je sampai tetido, haha ” Abang Lan

” mula-mula saya tak konfiden sebab sebelum ni memang tak sampai seminit saya dah game over, tapi kali ni dapat la 20 minit, ok sangat..nanti dah habis saya pasti oder lagi ” Bro Man

” salam, benda ni boleh pakai hari-hari tak, rasa bes dia lain macam, adik botak abang naik sihat lain macam, tegang dia macam nak naik rapat perut, akak ko dah risau..tq jual produk ni ” Abang Mior

Begitulah perkongsian mereka yang telah menggunakan GotaMAX ..

Gambar di bawah menunjukkan gotamax disapu pada tangan seorang respondan kami yang berumur 60 tahun, dalam 1 minit urat beliau mengembang dan menegang

Untuk dapatkan produk ini dengan segera boleh

sms < gotamax > hantar ke 0125806029

================================

GotaMAX akan bantu anda :

- miliki kuasa mendayung lebih dari 30 MINIT

- Tiada lagi pancutan mengejut ( ejakulasi pramatang )

- Senjata keras 2 kai ganda dari biasa

- Isteri boleh mencapai kepuasan sehingga 3 kali ganda

- Saiz dan diameter zakar membesar secara kekal

- Bangun pagi senjata akan bangun tanda kesihatan senjata anda di tahap maksimum

- Peredaran darah lebih lancar

- Mengatasi mati pucuk

- menghalang dari kanser prostat

JAMINAN WANG DI KEMBALIKAN 100% tertakluk pada TERMA dan SYARAT

HARGA

RM150

Dengan sms kod kupon diskaun anda layak untuk mendapat harga ISTIMEWA

POTONGAN sebanyak RM50..

Kini anda boleh miliki GotaMAX dengan hanya RM100 sahaja

sms < gotamax > hantar ke 0125806029

sms < gotamax > hantar ke 0125806029

sms < gotamax > hantar ke 0125806029

Diskaun Terhad untuk 35 orang TERAWAL SAHAJA !!!

Harga asal RM150 – After diskaun >> RM100

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Set Rawatan Kulit Jerawat Dan Kulit Sensitif03.23.14

anigif emma

Set Jerawat & Kulit Sensitif

Set ini sesuai digunakan bagi mereka yang mengalami masalah kulit berjerawat, berjeragat atau kulit berminyak.

Set ini juga sangat sesuai dan amat diperlukan bagi mereka yang mempunyai masalah kulit sensitif akibat salah guna produk lain, atau yang pernah menggunakan produk-produk yang mempunyai Merkuri atau Hidrokuinon sebelum ni.

Bagi mereka yang baru pertama kali menggunakan produk Zarraz Paramedical, adalah lebih baik menggunakan set ini terlebih dahulu sebelum menggunakan Set Normal.

Pendek kata, Set ini sesuai bagi mereka yang mengalami masalah seperti berikut:-

  • Jerawat, Whitehead, Blackhead, Papules, Pustules
  • Jeragat, Freckles, Pigmentasi, Melasma
  • Kulit sensitif akibat salah guna produk sebelum ini
  • Kulit yang pernah gunakan produk pengelupasan, atau yang mengadungi Merkuri dan Hidrokuinon
  • Kulit sensitif kemerahan dan mudah ditumbuhi jerawat

Set ini mengandungi 4 item produk iaitu:-

  1. Calming Cleansing Milk
  2. Calming Cleanser Rose
  3. Essence Sebum Gel
  4. Sun Protection SPF50 for Acne & Sensitive Skin

Berikut merupakan keterangan lebih lanjut mengenai kebaikan dan ciri-ciri setiap produk dalam item ini.

1. CALMING CLEANSING MILK – 50ml

Sesuai digunakan bagi mereka yang mempunyai jenis kulit sensitif, masalah eczema dan untuk cucian solekan.

Sejenis pembersih susu semulajadi dengan grade tertinggi berasaskan akar manis dan ekstrak ginkgo biloba. Membantu membersihkan wajah dari debu dan kekotoran tanpa member kesan kepada tahap kelmbutan kulit.

  • Meredakan dan menguatkan system pertahanan kulit.
  • Mengecutkan eczema, psoriasis dan masalah penyakit kurap.
  • Pencuci solekan yang lembut

2. CALMING CLEANSER ROSE – 50ml

Pembersih muka yang dicipta khas untuk kulit yang berjerawat, sensitif dan yang menjadi mangsa Hodrokuinon. Mampu meredakan kulit yang nipis dan bermasalah. Dengan kombinasi pati bunga rose, geranium dan bunga Chamomile akan memperkuatkan dan membina semula lapisan kulit yang nipis.

  • Tanpa buih dan bebas sodium laureth sulphate.
  • Mencuci dan menstabilkan kalenjar minyak yang aktif.
  • Membina lapisan kulit baru dan juga sebagai rawatan alternatif kpeada masalah resdung.

3. ESSENCE SEBUM GEL – 20ml

Gel khas untuk rawatan semua jenis masalah kulit terutama jerawat, jeragat, mengurangkan bintik hitam pada bahagian kulit yang terjejas tanpa kesan menyakitkan.

Mengurangkan rembesan minyak, menutup liang roma, memberi perubahan jelas juga menghasilkan kulit yang licin serta memberikan hasil yang ketara di dalam 10 hari pemakaian.

4. SUN PROTECTION SPF50 for Acne & Sensitive Skin – 20ml

Diformulasi khas untuk merawat kulit yang mempunyai masalah Jerawat, Kulit Sensitif, Kulit Kemerahan, dan kulit berminyak. Disamping itu ianya juga merupakan agen perlindungan UV yang berkesan melindungi kulit 500 minit di bawah cahaya matahari.

Formulasi yang terbaik ini sesuai bagi jenis kulit yang berikut:-

  • Mempunyai jerawat halus
  • Kulit berminyak
  • Kulit berjerawat bengkak dan bernanah.
  • Kulit Kemerahan (Hypersensitive Skin)
  • Mereka yang pernah menggunakan produk Hydrokuinon & Merkuri kerana laipsan Asid Matel kulit telah terhakis (Kulitnya Nipis).

Harga

RM290 RM250

CARA MEMESAN

sms < zarraz100 > hanter ke 0125806029


Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Diskaun Sempena Cuti Sekolah03.23.14

Assalamualaikum..

Berikut ialah senarai produk yang amat-amat laris walaupun kami tidak buat promosi di internet

Set Jerawat Biochemic

RM150 RM130

Produk Payudara SSQ1&2

RM160 RM150

Set Kuruskan Badan

RM170 RM150

Alfafa Tonic

RM100 RM80

Ubat Resdung Pulsatilla

RM70 RM60

Skincare Zarraz Paramedical ( BioNutricare )

RM300 RM250

Kamaherbs (Produk seksual lelaki )

RM160 RM150

Iq &Eq Booster

RM60 RM55

Set Jerawat Komprehensif ( jerawat teruk )

RM200 RM180

Kamaherbs

RM190 RM150

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Rahsia Badan Kurus Dan Awet Muda Dengan Pure Marine Collagen03.20.14

Rahsia Badan Kurus Tanpa Bersenam

Alhamdulillah setiap hari tak kurang dari 30 kotak
Pure marine collagen terjual

Pekerja kami sedang membungkus produk untuk di pos

Kami tahu ramai yang tak sempat nak bersenam, balik kerja je nak ambil anak sekolah,memasak dan sebagainya…

Dengan pure marine collagen anda boleh kurus
sambil menjaga kulit badan agar nampak awet muda sentiasa

Antara kelebihan Pure Marine Collagen :

1. Melaraskan berat badan dan menstabilakm hormon
2. Menurunkan berat badan
3. Bentuk badan lebih menarik dan seimbang
3. Menguatkan sistem abdomen dan memelihara kalenjar tiroid
4. Mengurangkan penuaan pra-matang seperti kedutan dan kulit kendur
5. Mengurangkan selulit, menegangkan kulit muka dan badan
6. Menambah tenaga dan metabolisma badan
7. Melancarkan peredaran darah, mengurangkan sakit bahu dan belakang
8. Menguatkan tulang dan sendi serta menjauhkan artritis dan osteoporosis
9. Meningkatkan sel rawan ligamen dan otot
10. Merawat penyakit gout
11. mencegah kanser dan tumor
12. menurunkan tekanan darah tinggi
13. Meningkatkan fungsi penghadaman/pencernaan dan merawat gastrik
14. anti bakteria/kulat dan merawat anemia
15. Menurunkan tahap kolestrol dalam tubuh
16. Menyerap lebihan garam dalam tubuh
17. Melicin, menegang dan menghaluskan kulit
18. Mempercepatkan pengecutan jerawat dan menghapuskan parut
19. Meransang penghasilan sel-sel baru kulit untuk penyembuhan luka
20. Menstabilkan kandungan gula dalam darah bagi penyakit kencing manis
21. Membersihkan tubuh dari reaksi radikal bebas
22.memberi rasa kekenyangan bagi proses diet

Harga RM300 RM250 sahaja

Cara memesan

Taip ” Pure Marine ” dan Hanter ke 0125806029

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Jom Pos Produk 14/3/201403.14.14

Assalamualaikum..

Selalunya kalau stok nak habis mesti penjual akan risau kan sebab stok untuk dijual dah tak cukup…

Akan tetapi saya amat-amat bersyukur kerana bila stok dah habis menandakan produk kecantikan yang kami juala amat-amat berkesan..

Stok Sabun vitamin A,E & C dan merrygold dah nak habis…

Setiap orang bukan beli 1 malah ada yang beli 5 ketul sabun sebab kehabtan nya amat-amat dikagumi…

Harini sahaja 14/3/14 , dah 2 kali saya ke poslaju untuk pos produk…

Produk yang laris sekarang tak lain tak bukan set jerawat dan jeragat melasma free yang terdiri dari krim malam,krim siang, sabun carmino,sabun vitamin A,E & C, sabun merrygold dan ubat makan BC04,BC01 dan Sepia200 dan melasma free…

Stok ubat kurus juga dah nak habis..hehe

Ramai yang berazam nak kurus di tahun 2014 ni..

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Menghilangkan Jeragat Dan Melasma03.08.14

Melasma Free – Biochemic Untuk Hapus Jeragat (Melasma/Chloasma)

Masalah jeragat sering menganggu penampilan sesorang wanita, namun masalah jeragat jarang-jarang terjadi kepada lelaki. Ini ialah kerana jeragat atau melasma adalah berkaitan masalah hormon, dan boleh dikatakan wanita mengalami masalah ketidakstabilan hormon lebih kerap berbanding lelaki.   Kebanyakkan masalah kesihatan wanita adalah berpunca dari ketidakstabilan hormon seperti jeragat.

Kenapa Biochemic ?

Biochemic atau garam tisu adalah persediaan homeopathy di dalam bentuk mineral inorganic yang menyamai garam mineral yang terdapat di dalam tubuh manusia. Terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia, seperti yang telah dibuktikan oleh pengasas perubatan biokimia atau biochemic iaitu Dr Shuessler seorang doktor  Jerman yang mengkaji abu mayat pada akhir tahun 1880 dan mendapati terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia.

Pada pendapat Dr Shuessler 12 garam mineral ini amat penting untuk mengimbang aktiviti selular (cellular activity) dan kesihatan pada umumnya. Kekurangan garam mineral ini adalah amat kritikal untuk tubuh mengimbang sistem tubuh dan terjadi ketidakselesaan pada tubuh (dis-ease) . Penemuan ini telah memanfaatkan  jutaan orang dengan mengguna kaedah biochemic pada potensi rendah untuk membantu mempercepatkan penyerapan nutrient, proses ini akan menguatkan dan menambah tenaga kepada tisu-tisu yang hidup. Garam tisu akan memberi sokongan kepada fungsi sel yang lebih cekap mengekalkan tahap kesihatan pada tahap terbaik, menambah baik keadaan fizikal dan emosi.

Garam tisu akan membantu fungsi asas sel-sel termasuk mengimbang kuantiti air, penghadaman, menyahtoksin, elastisiti sel-sel, menambah oksigen, membekal nutrisi dan sodium-postasium pada kadar yang stabil. Kaedah ini telah terbukti berkesan lebih 200 tahun, malah amat selamat untuk bayi baru lahir, ibu mengandung dan dewasa. Melasma Free adalah gabungan beberapa remedi garam tisu yang digelar sebagai “bioplasma”. Bioplasma ini akan membantu mengimbang hormon dan akan menghapus jeragat atau melasma  yang menganggu penampilan anda.

Punca Jeragat (Melasma/Chloasma)

Punca terjadi melasma tidak dapat dikenalpasti sehingga kini, tetapi hasil dari kajian patologi (kajian penyakit), melasma mungkin berpunca dari pengambilan pil perancang, terapi penganti hormon (HRT dan progesterone), ubat penenang, sejarah di dalam keluarga dan  kerap terdedah kepada sinaran matahari. Kebanyakkan kes melasma atau  jeragat adalah berpunca kerana terdedah kepada sinaran uv yang terlalu kerap.

Kerap kali wanita mengandung juga akan mengalami jeragat, ia dipanggil chloasma. Wanita mengandung akan mengalami pertambahan hormon estrogen, progesterone dan melanocyte stimulating hormone (MSH) sewaktu trimester kedua dan ketiga. Begitu juga wanita yang mengambil terapi penganti hormon sewaktu pra dan selepas menopause, di mana hanya hormon estrogen yang menguasai tubuh wanita tersebut.

Jenis-Jenis Melasma

Centrofacial – di dahi, pipi, atas bibir, hidung dan dagu

Malar – bahagian atas pipi

Mandibular – di kawasan tulang rahang

Melasma Free dicadangkan untuk di ambil bersama-sama Sepia 200 secara selang seli, contohnya satu hari ambil Sepia 200 dan hari berikutnya Melasma Free. Kaedah ini akan mempercepatkan proses untuk menghapus melasma atau jeragat.

Cara pengambilan:

2-4 biji dikemam/hisap 3 kali sehari sebelum makan.

Bagaimana mendapatkan produk ini :

Kini anda boleh dapatkan pakej lengkap jeragat

Sabun merrygold(percuma) + melasma free + sepia200 cuma RM190

Tapi dengan sms kod kupon diskaun < melas150> ke 0125806029

anda layak mendapat harga RM130 sahaja

ataupun anda boleh tambah Krim Carmino

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Hilangkan Resdung Dengan Pulsatilla03.08.14

Resdung? HAPUSKAN dalam tempoh 3 HARI!

Produk terlaris ketika ini untuk BUNUH resdung yang menyusahkan hidup anda. Resdung menyebabkan:

- Bersin
- Hidung gatal
- Berjerawat
- Mulut busuk
- Hidung tersumbat
- Migrain

6 Gambar Ngeri Muka Di Makan Kuman

HAPUSKAN Semuanya! Banyak testimoni yang dah berjaya!

Tanda-Tanda Penghidap Resdung:

>> Hidung tersumbat dan berbau busuk
>> Gatal-gatal di kawasan muka, telinga, mata dan hidung
>> Hidung kerap berair walaupun tidak selsema
>> Kerap bersin terutama di waktu pagi
>> Rasa berat muka atau sakit terutama di kawasan antara mata
>> Sakit tekak sacara berpanjangan serta berulang
>> Mengalami demam atau rasa tidak sedap badan secara berpanjangan
>> Kerap sakit kepala atau migrain

Resdung juga menyebabkan nafas kita berbau busuk dan menimbulkan keadaan yang tidak selesa. Perubatan allupaty hanya merawat resdung atau alergi dengan meberi ubat antibiotik yang bersifat sementara dan kadangkala antibiotik yang digunakan menimbulkan masalah pada mereka yang menghidapi resdung seperti ketidakselesaan sistem usus dan sebagainya.

Dalam perubatan homeopathy dan biochemic ,resdung atau alergi adalah perkara yang mudah dirawati. Melalui penggunaan bahan seperti tisu garam mineral,resdung dapat dirawat dengan mudah.Antara remedy bersifat oral yang terbaik adalah  remedy yang bersifat luaran yang biasanya disemburkan kedalam hidung adalah pulsatilla.

Tanda-tanda ini muncul berulang kali terutamanya:

  • Selepas mengambil makanan laut, makanan yang diperam (belacan, cencalok dsb) atau berMSG (ajinomoto). Terdapat juga bahan kimia pengawet yang boleh merangsang resdung.
  • Pada waktu pagi, pada cuaca terlalusejuk (atau keadaan berhawa dingin) dan di tempat-tempat berhabuk.

Rawatan resdung yang dihasilkan ke dalam bentuk cecair adalah merupakan antara kaedah rawatan resdung paling cool untuk tahun 2012 kerana dengan cara rawatan resdung ini tidak perlu mengasap rokok resdung yang tentunya memerlukan banyak masa anda.

Rawatan resdung homeopathy adalah merupakan antara cara rawatan resdung yang berbentuk cecair. Ia amat mudah digunakan dan tentunya menjimatkan masa anda. produk yang di maksud kan ialah Pulsatilla..iIa telah membantu ramai customer saya mengatasi masalah resdung mereka yang kritkal.

Fungsi:
  • Penyembur hidung bagi merawat masalah resdung / sinus yang kronik
  • Membantu melegakan simptom-simptom selsema, kerap bersin, hilang deria bau
  • Mengurangkan tekanan dan kesakitan akibat masalah sinus yang boleh membawa kepada sakit kepala yang teruk
Cara penggunaan:
  • Dewasa                    : 1 kali pam setiap 3 – 5 kali sehari
  • Umur 6 – 12 tahun  : 1 kali pam setiap 3 – 5 kali sehari
  • Umur 2 – 5 tahun    : 1 kali pam setiap 2 – 3 kali sehari
  • Umur 0 – 12 bulan  : 1 kali pam setiap 1 – 2 kali sehari
Kandungan : Calcium Carbonicum Hahnemanni D12 2, 5 g, Cinnabaris D8
2, 5 g, Kalium Bichromicum D6 2, 5 g, Pulsatilla D6 2, 5 g
Berat : 15 ml

Alhamdulillah setakat ini banyak feedback positif yang diterima daripada mereka yang menggunakan produk rawatan resdung ini. Ini membuktikan cara rawatan resdung berbentuk cecair juga mampu membantu menyelesaikan masalah resdung.

Jika anda ingin mendapatkan mungkin antara rawatan resdung paling berkesan ini , tak perlu keluar rumah. Penghantaran pos laju ada disediakan. Selain daripada mudah diambil serta menjimatkan masa, dengan rawatan resdung ini tidak perlu lagi untuk habiskan masa anda di pusat-pusat rawatan resdung. Hanya guna produk rawatan resdung ini di rumah atau pejabat.

Melalui SMS: Sila SMS kod <Pulsatilla> ke 0125806029 sekarang! Kami akan reply dengan harga promosi dan cara tempahan secepat mungkin

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Kuruskan Badan Dengan Formula Homeopathy03.04.14

ANDA MEMPUNYAI CABARAN

MENURUNKAN

BERAT BADAN….

INGIN NAMPAK LANSING DAN RAMPING…..

TELAH MENCUBA PELBAGAI PRODUK TETAPI TIDAK JUGA BERJAYA MENURUNKAN BERAT BADAN…

SUDAH HABIS BERIBU-RIBU RINGGIT UNTUK MENURUNKAN BERAT BADAN

BADAN SUDAH TIDAK SEPERTI DULU….

PASANGAN ANDA MERUNGUT TENTANG BENTUK BADAN ANDA

USAH BIMBANG KAMI BANTU ANDA

Dalam Masa 5 minit ini kami akan memberitahu anda bagaimana formula hebat kami dapat membantu anda mendapatkan badan yang

kurus lansing dan cara memecahkan lemak di badan anda

ZARRAZ SLIMMING GEL

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera dari azhaanbrothers
Hari ini kami kongsikan sesuatu yang baru kepada anda. Untuk pengetahuan semua pembaca blog ini, Zarraz Paramedical bakal mengeluarkan satu produk Hot iaitu produk Slimming.

Tapi produk ni belum ada di pasaran lagi. Ianya masih dalam proses R & D (Research & Development) sebab setiap produk Zarraz yang dikeluarkan perlumenjalankan R & D dahulu sekurang-kurangnya 6 bulan. Produk ini baru 5 bulan proses R & D dan dijangka akan berada di pasaran pada bulan Mei nanti.

Pada bulan Januari 2014 yang lalu, sebanyak 30 sample produk telah diagihkan kepada 30 orang untuk dicuba. Setiap peserta ditimbang terlebih dahulu untuk mengetahui berat badan mereka sebelum menggunakan produk Slimming Gel Zarraz. Dan keputusan akan dilihat selepas 2 minggu.

Antara Pengguna R & D Slimming Gel Zarraz

Dan selepas 2 minggu, setiap peserta ditimbang untuk mengambil ukuran berat selepas menggunakan produk Slimming Gel Zarraz. Didapati 20 orang telah mengalami penurunan sebanyak 1.5kg-2.0kg dan sebanyak 8 orang telah menurun sebanyak 2.0kg-4.0kg dan hanya 2 orang yang mengalami kenaikan berat badan sebab sedang mengandung ketika itu.

Penurunan berat badan yang paling banyak adalah Puan Siti Naimah Mohamed Nor yang mengalami penurunan sebanyak 4kg dalam tempoh 2 minggu.

Penurunan Sebanyak 4kg selepas 2 minggu

Bermula daripada itu, ramai orang yang yang ingin pengguna R & D Zarraz Slimming Gel ini. Dan setakat ini lebih dari 200pcs sample telah diagihkan kepada setiap orang yang ingin mencuba produk ini.

Anda kenal Hadi Idola Kecil? Beliau juga salah seorang penguna R & D Slimming Gel Zarraz. Dan pada Annual Dinner Zarraz 08 Feb 2014 yang lalu, beliau mengaku bahawa beliau dah turun sebanyak 2kg selepas menggunakan Produk Slimming Gel Zarraz selepas 2 minggu.

Baru-baru ini saya bercerita dengan Puan Fizah salah seorang pengguna R & D Slimming Gel Zarraz ini. Beliau juga merupakan penjual produk-produk Slimming dari syarikat lain. Boleh dikatakan kesemua produk Slimming di luar sana beliau jual. Tidak kira jenis pil, jenis spray, jenis sapu, jenis gel, jenis buih, dan sebagainya beliau jual.


Dan baru-baru ni saya bertanya pada beliau apa perbezaan produk Slimming Gel Zarraz ni berbanding dengan produk slimming lain yang dia pernah cuba.


Beliau menjawab, secara jujurnya produk Slimming Gel Zarraz Jauh berbeza dengan produk lain yang beliau jual.
“Selepas pakai 2 hari, nampak ketara Strech Mark mengandung (Beliau baru 2 bulan melahirkan anak) telah pudar. Selulit pula nampak sangat telah kecut dan tidak kelihatan lagi. Saya baru pakai 2 minggu tapi setakat ini dah turun 1.5kg, nak target untuk dapatkan semula berat badan 47kg sebelum mengandung dulu.

Nak kurangkan lagi 8kg tapi saya pasti boleh dapat dengan penggunaan Slimming Gel Zarraz ni. Dan satu lagi yang paling best kan, lepas sapu je Slimming Gel Zarraz ni, mesti nak masuk tandas untuk membuang. Slimming Gel Zarraz ni best la dapat nyah toksik dari badan. Dan paling tak sangka ianya dapat memudarkan selulit. Memang besat sangatlah”.
“Selepas pakai 2 hari, nampak ketara Strech Mark mengandung telah pudar.”
Itulah pengakuan sendiri dari Puan Fizah selepas menggunakan produk Zarraz Slimming Gel.

CIRI-CIRI ZARRAZ SLIMMING GELBerikut merupakan ciri-ciri sebenar Slimming Gel Zarraz ini.

  • Membentuk (Reshap Body) jadi cantik dan menjadikan badan lebih sihat
  • Mampu memberi kelembapan pada epidermis
  • Mampu tegangkan & gebukan kulit
  • Terdapat collagen & elastin di dalamnya
  • Mampu mengurangkan selulit & strech Marks
  • Mampu mengeluarkan Sisa Toksik dari badan (Agent Detox)
  • Membakar lemak dengan selamat dan tanpa kesan sampingan.
  • Mampu menegangkan & menganjalkan kulit.
  • 100% dari bahan-bahan semulajadi.
Trial Set Slimming Gel Zarraz yang telah diedarkan

Bahan Utama Zarraz Slimming GelProduk ini 100% dihasilkan dari ekstrak tumbuhan dan bahan semulajadi. Bahan utama yang terdapat dalam produk ini adalah Acefylline Methylsilanol Mannuronate & Kigelia Africana + Marine Collagen. Berikut merupakan cirri-ciri kedua-dua bahan ini.
1. Acefylline Methylsilanol Mannuronate

  • Membentuk (Reshap Body) jadi cantik dan menjadikan badan lebih sihat
  • Merupakan slimming Treatment
  • Memberi kelembapan pada epidermis
  • Mampu tegangkan & gebukan kulit
  • Terdapat collagen & elastin di dalamnya
  • Anti-oxidant sekaligus mampu melambatkan penuaan
  • Kurangkan selulit & strech Marks
  • Merupakan Agent Detox
Acefylline Methylsilanol Mannuronate

2. Kigelia Africana + Marine Collagen

  • Mampu tegangkan kulit
  • Membina sel baru pada kulit
  • Meningkatkan elastisiti
  • Anti selulit
Kigelia Africana


Selain itu, bahan-bahan lain yang terkandung di dalamnya adalah:-3. Seaweed (Fucus Vesiculosus) Extract4. Soluble  Collagen5. Peppermint6. Hydrolysed Soy Protein7. Camomille
Patutlah ramai yang komen lepas sapu Slimming Gel Zarraz ni mesti nak masuk tandas untuk membuang, rupanya sebab Gel ini mempunyai Agent Detox di dalamnya.

Walaupun permintaan terlalu tinggi ke atas produk ini, dan  kesan serta hasilnya telah terbukti berkesan dan selamat namun Zarraz Slimming Gel ini masih belum dikeluarkan lagi di pasaran luar kerana ingin memenuhi Syarat Produk Paramedical yang perlu menjalankan R & D setidak-tidaknya selama 6 bulan.

Itulah perbezaan paling ketara antara Produk Zarraz Paramedical dengan produk-produk di luar sana.
Jadi nantikan kemunculan Produk Zarraz Slimming Gel ini akan datang. Dijangka akan dikeluarkan pada bulan Mei nanti.

Ops Nanti dulu !!!!!

Luaran sahaja tak cukup untuk kurus dan rampingkan badan anda.

Anda perlukan bosster dari dalam untuk menghapuskan lemak dan kolestrol yang degil di badan anda

r79-twin

Salam sejahtera,

Mengapa dah pelbagi produk dicuba tetapi masih lagi berlakunya faktor yo yo. Kejap turun dan kejap naik dalam ertikata tidak kekal lama.

Masalah ini berlaku disebabkan faktor matabolisme yang tidak seimbang dan kurang aktiviti riadah serta pengetahuan makanan seimbang yang diamalkan ditambah lagi dengan produk yang bersifat sementara menahan selera makan sahaja bukanya bersifat holistik.

Penggunaan produk kurus yang selamat adalah penting untuk kesihatan, oleh itu adalah penting bagi kita memastikan pemilihan produk yang sesuai dan tepat untuk diri kita.Sebagaimana yang anda ketahui lambakan produk kurus dipasaran adalah satu saingan yang baik dan yang paling penting keinginan untuk menguruskan badan harus disusuli dengan pengetahuan yang lengkap tentang produk kita ini.

JANGAN SAMPAI ANDA JADI BEGINI…!!!!!

http://2.bp.blogspot.com/_KRGdYhWNPQE/TDm5pTGNXMI/AAAAAAAAAKs/pw09VvYYcZI/s1600/wanita+gemuk.jpg

http://infogres.com/wp-content/uploads/2010/12/wanita-gemuk.jpg

http://gigazine.jp/img/2008/02/17/fattest_man_diet/wfatty_m.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_RmXPt9iK1SU/TQL7sNIZIvI/AAAAAAAAALI/xYXS_B1FRco/s1600/images.jpg

[thunderthighs.jpg]

[Belly_20bama_small.jpg]

Salah satu produk kurus atau produk slimming yang baik adalah yang berasaskan homeopathy. Mengapakah produk homeopathy, ini kerana produk homeopathy sudah terbukti selamat dan oleh kerana itu produk homeopathy tidak diletaka dibawah akta racun 1952 dan tidak memerlukan KKM bagi single remedy.Produk homeopathy juga biasanya disebut remedy atau persediaan dan bukannya disebut ubat.

Salah satu produk homeopathy dipasaran adalah phytolacca  yang berbentuk cecair.Produk ini secara semulajadi menurunkan berat badan dan menghapus lemak dengan semulajadi tanpa kesan mendadak atau “yoyo”. kandungan phytolacca terdiri daripada  mengandungi allium sat,bladder wrack,phytolacca americana,grape fruit dapat menyingkir lemak secara semujadi tanpa meninggalkan kesan seperti cirit-birit, kekurangan air yang mendadak serta keletihan dan kelesuan

Lemak dan toksin yang tidak diperlukan disingkirkan melalui proses semulajadi seperti perkumuhan,perpeluhan dan disamping itu tidak menganggu fungsi buah pinggang yang boleh merbahayakan kesihatan.Oleh itu memilih produk homeopathy adalah salah satu alternatif yang baik unutk kesihatan anda. Kurus dan slim dengan selamat.

Oleh itu dalam perubatan homeopathy ia bukan bersifat sementara tetapi mengurangkan berat badan secara tetap dalam masa yang relatif munasabah. Bukannya kesan segera tetapi hasiknya sementara sahaja.

Zarraz Slimming gel  adalah sejenis revolusi homeopathy dalam bentuk gel dibuat daripada bahan-bahan tumbuhan semulajadi dan diproses dengan keaedah homeopathy yang sudah terbukti beratus tahun selamat daripada kesan sampingan.Slimming gel ini keunikannya menyamai Accai Berry yang popular diseluruh dunia.Oleh itu anda tidak perlu berbelanja sehingga ratusan dollar untuk mendapat khasiat yang sama seperti acai berry.

Gabungan penggunaan slimming gel Zarraz  dengan R79 juga menghasilkan impak yang lebih baik kerana R79 berfungsi menghapuskan lemak tepu dan menjaga kesihatan jantung kita.

R79 berfungsi untuk memecahkan lemak tepu bagi mereka yang sukar menurunkan berat badan. Selain daripada itu R79 berfungsi mengawal kadar kolesterol didalam darah dan mengawal tekanan darah. Bagi mereka yang sudah puas makan pelbagai produk kurus tetapi sukar juga lemak-lemak tepu nak turun.Pengambilan R79 akan mampu memecah lemak-lemak tepu yang terkumpul. R79 diformulasi dengan gabungan allium satium dan beberapa jenis herba yang selamat yang diproses dengan kaedah Homeopathy. R79 juga mencegah kita daripada penyakit jantung. Penggunaaannya bersama zarraz slimming gel  akan menghasilkan kesan maksimum. R79 bertindak secara semulajadi membuang lemak tepu daripada saluran berpeluhan dan najis.Pengambilannya tidak akan menyebabkan cirit-birit atau perut memulas dan sebagainya.

R79 juga digunakan untuk merawat masaalah tekanan darah tinggi, untuk peredaran darah dan kolesterol dalam darah, masaalah jantung yang lemah dan kesumbatan kolesterol dalam jantung, resah gelisah dan perasaan was-was, pelupa, merawat pesakit stroke dan vertigo.

Sila baca penyataan dibawah yang menunjukkan produk homeopathy adalah selamat

Produk homeopathy tidak memerlukan kelulusan KKM kerana ubat Homeopathy tidak tertakluk dibawah akta racun 1952. Bayangkan ubat kurus lain yang memerlukan anda makan selepas makan. Tetapi berbeza produk Homeopathy ini kerana anda perlu makan sebelum makan dalam ertikata perut kosong.Ini menunjukkan produk Homeopathy adalah selamat tanpa ada kesan tindakbalas walaupun perut kosong.

Ubat kurus dipasaran kebanyakan akan menyebabkan kesan seperti panas badan,cirit-birit,ulser dan sebagainya.Berbeza dengan ubat yang berasaskan Homeopathy.Bagi sesetengah wanita untuk mendapat tubuh yang menarik, wang ringgit bukanlah ukuran atau sekatan lagi. Bila terdengar sahaja produk yang dikatakan baik dipasaran tanpa mengira kesan sampingan atau bahaya yang bakal menanti terus menjadi pilihan bagi mereka yang ingin untuk kelihatan ramping dan menawan.

TESTIMONI

1. SAM – dari Selangor.

“ha ha ha, saya turun 2 kilo” Terkejut saya membaca sms tersebut. SMS itu datangnya dari seorang lelaki yang mempunyai berat badan 120kg , berumur 38 tahun dan belum berkahwin. Beliau juga tidak merokok tetapi mempunyai tabiat pemakanan yang agak ekstrem.

Kata Sam, dia bercadang untuk berkahwin pada tahun hadapan tetapi memandangkan tubuhnya yang besar dia berusaha mencari ubat lansing dan telah mencuba pelbagai ubat dipasaran namun berat beliau tetap “degil” untuk turun.Dipendekkan cerita , Sam mengambil ,zarraz slimming gel. Selepas 5 hari hasilnya seperti SMS diatas.

2. Azirah Mahmud – Seremban

Salam azhaan, Setelah menggunakan zarraz slimming gel  selama seminggu, badan saya turun 3 kg. Bestlah azhaan, sebelum ini susah sangat nak turun. Bila sapu zarraz slimming gel ni, saya tidak berdiet sangat tapi tetap turun juga. Dulu ada ambil sejenis JUS tapi kena ikut diet. Tak tahan rasanya. hasilnya turun naik. Ini masuk minggu kedua harap dapat turun lagi 2 kg. Insyallah.

3. Hazman Ahmad – Johor

Azhaan, sejak makan zarraz slimming gel ini, saya kurang bernafsu sikit nak makan benda yang manis.Minggu kedua makan benda ini, pergi jalan-jalan ke shopping complex,nampak timbang,saya terus timbang. Terkejut  juga turun hampir 5 kg. Padahal saya tak pantang makan langsung. Yang bagus phytolacca ini dia tak de kesan buang2 air lah. Cuma senang aje nak buang air.Bukan cirit. Nanti Azhaan simpakan saya stok 2 set. Cukup bulan nak order lagi.

4. Abd Ghani

Saya dah 3 minggu guna zarraz slimming gel ini.Sebelum ini pernah guna bermacam-macam produk,Turun sejekap,lepas tu naik balik. Sejak amal zarraz slimming gel . Walaupun turun dalam minggu pertama 1 kg sahaja. Tapi yang paling saya puji dia tak naik-naik. Alhamdulillah 3 minggu dapat 4 kg. Saya suka sebab produk ini produk homeopathy yang pertama kali saya cuba dan hasilnya memang saya tiada nak terasa nak buang air yang mendadak,badan panas dan alahan lain. Insyallah saya kan teruskan amalkan sehingga dapat berat badan ideal.

HARGA

R79 : RM80

Zarraz Slimming Gel : RM120

Untuk mendapatkan harga diskaun anda hanya perlu sms KOD produk

KINI ANDA HANYA PERLU NAYAR RM170 sahaja untuk Set R79 Dan Zarraz Slimming gel

SILA TAIP

KURUS2020| NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

TAPI MUNGKIN ANDA BERFIKIR BANYAK KALI UNTUK MENGELUARKAN RM150

BAYANGKAN TUBUH ANDA LANSING SEPERTI INI

http://becomeafitnessmodel.org/wp-content/uploads/2011/09/jnl-become-a-fitness-model-program.jpg

SUDAH PASTI ANDA SEMAKIN BERSEMANGAT SETIAP HARI…

RAKAN-RAKAN ANDA MEMUJI ANDA….

ANDA TIDAK LAGI MERASA RENDAH DIRI..

ANDA DAPAT PAKAI APAJUA JENIS PAKAIAN YANG ANDA IDAMKAN

TIADA LAGI KESEDIHAN DALAM HIDUP ANDA

ANDA MAKIN KONFIDEN DENGAN HIDUP ANDA

HIDUP MAKIN CERIA….

YANG PALING PENTING ORANG TERSAYANG MAKIN MENYAYANGI ANDA….

SEGALA KENIKMATAN DI ATAS TIDAK TERNILAI OLEH WANG RINGGIT……

BERTINDAK SEGERA…….!!!!!!!!!!

TIADA APA YANG MUSTAHIL DALAM HIDUP INI…

HANYA YANG TIDAK BERPUTUS ASA SAHAJA AKAN MENANG DAN KECAPI APA YANG MEREKA INGINKAN…

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Buasir Anda Di Tahap Mana03.02.14

Tahap 1
Berlaku pendarahan dan bengkak menonjol keluar.
Tahap 2
Disebabkan oleh pergerakan usus, bengkak akan keluar tetapi secara spontan akan masuk balik kat dubur tue.
Tahap 3
Keadaan yang sama seperti tahap dua, tetapi bengkak tersebut akan hanya berada di dalam setelah ditolak masuk secara fizikal, maknanya korang kena la tolak pakai tangan.memang sakit la
Tahap 4:
Darah pekat keluar, menyebabkan rasa sakit dan susah untuk meneran. Buasir akan berada di luar kawasan dubur. Memang sakit dan perlu berdah kalau dah macam nie.

1. Buasir Luar (external hemorrhoids)

Bengkaknya terjadi di bahagian luar dubur. Ia lebih sakit tetapi jarang berlaku berbanding dengan Buasir Dalam.

2. Buasir Dalam (internal hemorrhoid)

Kurang sakit dan sering berlaku berbanding Buasir Luar.

Kes buasir yang sering terdapat di klinik swasta ialah Buasir Dalam.

Buasir Dalam ada 4 degree atau peringkatnya.

Degree Pertama – Ia berdarah sahaja. Di luar tiada bengkak. Bengkak hanya di dalam dubur.

Degree Kedua – Bengkaknya terkeluar sewaktu berak sahaja. Bila berak selesai dan bangun bengkaknya secara sendiri masuk semula ke dalam lubang dubur.Darah mungkin tidak ada lagi waktu ini.

Degree ketiga – Seperti degree kedua, bengkaknya terkeluar sewaktu berak tetapi bengkaknya tidak masuk ke dalam dubur secara sendiri tetapi boleh dimasuk dengan cara menolak masuk dengan jari.

Degree keempat  – Bengkaknya tidak dapat lagi masuk ke dalam dubur walaupun cuba dimasukkan dengan menggunakan jari.

Apa tanda-tanda buasir (Buasir Dalam)

1. Berdarah semasa membuang air besar (Peringkat Pertama).

2. Kadang-kadang sakit di bahagian dubur terutama selepas berak.

3. Bengkak di bahagian lubang dubur (Peringkat dua,tiga atau empat)

4. Terdapat cecair (microscopic of stool content)  di keliling dubur dan gatal.

KLIK GAMBAR DI BAWAH UNTUK PRODUK BUASIR BERKESAN

[R30.gif]

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Jangan Sampai Jadi Begini02.27.14

Bayangkan Anda Jadi begini

http://2.bp.blogspot.com/_KRGdYhWNPQE/TDm5pTGNXMI/AAAAAAAAAKs/pw09VvYYcZI/s1600/wanita+gemuk.jpg

wanita gemuk

http://infogres.com/wp-content/uploads/2010/12/wanita-gemuk.jpg

http://gigazine.jp/img/2008/02/17/fattest_man_diet/wfatty_m.jpg

http://2.bp.blogspot.com/_RmXPt9iK1SU/TQL7sNIZIvI/AAAAAAAAALI/xYXS_B1FRco/s1600/images.jpg

[thunderthighs.jpg]

[Belly_20bama_small.jpg]

klik gambar testimoni di bawah untuk formula hebat turunkan berat badan

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Membesar Dan Memanjangkan Zakar Agar Tahan Lama02.10.14

Alhamdulillah…

Seorang customer kami yang menggunakan goatamax oil masih lagi gagah membahagiakan isteri

beliau ketika mengadakan hubungan kelamin..

Selalunya bila umur dah melebihi 40 tahun ni selalunya kita akana ada masalah seksual..

Dengan izin Allah ramai customer kami yang masih tegang dan gagah zakarnya ketika bersama isteri

Gambar di bawah menunjukkan minyak yang disapu pada sebelah tangan..

Kelihatan kulit menegang dan urat membesar dan kelihatan lebih bermaya tak sampai 1 MINIT..

Bayangkan bila bila minyak ini disapu pada zakar anda..

Pasti zakar makin menegang,keras dan power..

50 tahun bukan lagi jadi penghalang untuk anda menikmati hubungan susami isteri

Kesan jangka panjang

1. Menegang alat kelakian seperti besi

2. Asyik ingin bertikam sahaja

3. Panjang dan besar alat kelakian

4. Tahan lama jimak , hingga boleh berkali-kali round

5. Tambah tenaga berganda.

6.menggalakkan peredaran darah bahagian genital

7.menguatkan dan membina kelenjar seksual lelaki

8.merawat rasa geli melampau

9.merawat rasa ngilu zakar

10.meningkatkan kekuatan corpora carvenosa

11.menambahkan kekuatan sexual secara tradisional

12.menyokong kesihatan kulit zakar

13.meningkatkan peredaran darah

14.meningkatkan keinginan sex

15.meningkatkan potensi pancutan anda

Info lanjut tentang produk klik disini

http://www.rahsiamalam.com/minyak-tenaga-batin/

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Bayi Sembelit Dan Susah Berak Selesai Selepas Guna Al-Fatina Oil01.25.14

Masalah Bayi Dan Anak sembelit , Sakit perut, Kembung Perut, Kahak Dan Lelah serta Semput kini tiada lagi…

Bayi anda lebih mudah tidur dan bangun dengan senyuman dan gelak tawa keriangan…Sapukan Al-Fatina Oil di perut, dada dan dahi anak anda…
Insyallah anda boleh duduk rileks buat kerja lain

Photo: Masalah Bayi Dan Anak sembelit , Sakit perut, Kembung Perut, Kahak Dan Lelah serta Semput kini tiada lagi...  Bayi anda lebih mudah tidur dan bangun dengan senyuman dan gelak tawa keriangan...  Sapukan Al-Fatina Oil di perut, dada dan dahi anak anda... Insyallah anda boleh duduk rileks buat kerja lain
KLIK LINK DI BAWAH UNTUK MAKLUMAT LANJUT

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Testimoni Ubat Kurus Homeopathy01.24.14

Awas jangan sampai jadi seperti insan di bawah ini

Phyto Drop- Testimonial

Walaupun tanpa bahan merbahaya didalam formula Phyto dan R79 (garlic) Dr Reckeweg, kesan kepada pengguna amatlah dikagumi. Tanpa perlu senaman yang berat dan diet yang melampau-melampau, berikut testimonial pengguna Phyto yang dipakej bersama-sama R79 Dr Reckeweg

Shamsul, 38 Bandar Baru Bangi Selangor.

Phyto ni pada mulanya saya ambil just nak try aje, tapi selepas 1 minggu mengambil saya terasa agak dahaga dan kerap minum air, selera makan pun berkurangan. Saya terus membeli alat timbang , dan amat gembira berat saya sudah kurang 2 kilo dalam 1 minggu. Berat saya 120 kilo dan akan berusaha untuk mendapatkan 80 kilo dulu.

Noor Azian, Ipoh Perak

Saya tak alami masalah gemuk , cuma rasa nak kuruskan sikit. Rasa bila pakai baju yang lama agak ketat. Saya memang telah lama amalkan remedi homeopati untuk migrain , dan kini dah ok migrain saya. Kini saya mencuba Phytolacca Americana 3in1 dan rasa amat bagus. Berbaloi dalam seminggu saya dapat turunkan 2 kilo dan tak jadi macam ubat kurus yang lain-lain asyik nak buang air besar dan air kecil jer

Shahril, Kuala Lumpur

Lepas kahwin badan saya macam di pam-pam, dari 60 kilogram naik hingga 95 kilo. Jongging , main futsal dan terbaru main basikal pun payah nak turun berat badan. Lepas terbaca diblog saya order Phyto dan doktor homeopathy mencadangkan saya ambil bersama garlic R79. Selama 3 bulan saya amalkan dengan disiplin tanpa henti-henti. Saya amat gembira bila dalam 3 bulan saya dapat turun 15 kilo lebih.

Iza, Alor Star Kedah

Mula-mula risau juga menjadi ke tidak Phytolacca ni, lepas 15 hari pakai kesannya amat memuaskan hati saya, apa lagi kawan-kawan yang jadikan “bahan kajian” pun terus order 6 kotak sekaligus. Siap-siap nak raya ni kan.

Nik, Puchong Selangor

Saya ni suka bertanya sebelum membeli , biar faham betul-betul. Mujur la doktor rajin menjawab. Biasa la orang perempuan bila dah berkahwin dapat anak badan pun mula la membesar. Syukur Phytolacca memberi kesan positif suami dan kawan-kawan tegur saya nampak kurus sikit sekarang

Ani, Bangsar

Ubat kurus yang pernah saya makan, sampai tak boleh tidur dibuatnya, serik saya. Tapi Phyto ni lain dari ubat-ubat yang pernah saya makan. Saya dapat turunkan 4 kilo lebih dalam 2 minggu ok la kan kesan dia pun tak teruk. Cuma rasa dahaga , tapi elok juga kerana saya minum air kosong dengan banyak sekarang.

Klik gambar untuk maklumat produk

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Cara Menghilangkan Jeragat Dan Melasma01.24.14

Melasma Free – Biochemic Untuk Hapus Jeragat (Melasma/Chloasma)

Masalah jeragat sering menganggu penampilan sesorang wanita, namun masalah jeragat jarang-jarang terjadi kepada lelaki. Ini ialah kerana jeragat atau melasma adalah berkaitan masalah hormon, dan boleh dikatakan wanita mengalami masalah ketidakstabilan hormon lebih kerap berbanding lelaki.   Kebanyakkan masalah kesihatan wanita adalah berpunca dari ketidakstabilan hormon seperti jeragat.

Kenapa Biochemic ?

Biochemic atau garam tisu adalah persediaan homeopathy di dalam bentuk mineral inorganic yang menyamai garam mineral yang terdapat di dalam tubuh manusia. Terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia, seperti yang telah dibuktikan oleh pengasas perubatan biokimia atau biochemic iaitu Dr Shuessler seorang doktor  Jerman yang mengkaji abu mayat pada akhir tahun 1880 dan mendapati terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia.

Pada pendapat Dr Shuessler 12 garam mineral ini amat penting untuk mengimbang aktiviti selular (cellular activity) dan kesihatan pada umumnya. Kekurangan garam mineral ini adalah amat kritikal untuk tubuh mengimbang sistem tubuh dan terjadi ketidakselesaan pada tubuh (dis-ease) . Penemuan ini telah memanfaatkan  jutaan orang dengan mengguna kaedah biochemic pada potensi rendah untuk membantu mempercepatkan penyerapan nutrient, proses ini akan menguatkan dan menambah tenaga kepada tisu-tisu yang hidup. Garam tisu akan memberi sokongan kepada fungsi sel yang lebih cekap mengekalkan tahap kesihatan pada tahap terbaik, menambah baik keadaan fizikal dan emosi.

Garam tisu akan membantu fungsi asas sel-sel termasuk mengimbang kuantiti air, penghadaman, menyahtoksin, elastisiti sel-sel, menambah oksigen, membekal nutrisi dan sodium-postasium pada kadar yang stabil. Kaedah ini telah terbukti berkesan lebih 200 tahun, malah amat selamat untuk bayi baru lahir, ibu mengandung dan dewasa. Melasma Free adalah gabungan beberapa remedi garam tisu yang digelar sebagai “bioplasma”. Bioplasma ini akan membantu mengimbang hormon dan akan menghapus jeragat atau melasma  yang menganggu penampilan anda.

Punca Jeragat (Melasma/Chloasma)

Punca terjadi melasma tidak dapat dikenalpasti sehingga kini, tetapi hasil dari kajian patologi (kajian penyakit), melasma mungkin berpunca dari pengambilan pil perancang, terapi penganti hormon (HRT dan progesterone), ubat penenang, sejarah di dalam keluarga dan  kerap terdedah kepada sinaran matahari. Kebanyakkan kes melasma atau  jeragat adalah berpunca kerana terdedah kepada sinaran uv yang terlalu kerap.

Kerap kali wanita mengandung juga akan mengalami jeragat, ia dipanggil chloasma. Wanita mengandung akan mengalami pertambahan hormon estrogen, progesterone dan melanocyte stimulating hormone (MSH) sewaktu trimester kedua dan ketiga. Begitu juga wanita yang mengambil terapi penganti hormon sewaktu pra dan selepas menopause, di mana hanya hormon estrogen yang menguasai tubuh wanita tersebut.

Jenis-Jenis Melasma

Centrofacial – di dahi, pipi, atas bibir, hidung dan dagu

Malar – bahagian atas pipi

Mandibular – di kawasan tulang rahang

Melasma Free dicadangkan untuk di ambil bersama-sama Sepia 200 secara selang seli, contohnya satu hari ambil Sepia 200 dan hari berikutnya Melasma Free. Kaedah ini akan mempercepatkan proses untuk menghapus melasma atau jeragat.

Cara pengambilan:

2-4 biji dikemam/hisap 3 kali sehari sebelum makan.

Bagaimana mendapatkan produk ini :

Kini anda boleh dapatkan pakej lengkap jeragat

Sabun merrygold + melasma free + sepia200 cuma RM190

Tapi dengan sms kod kupon diskaun < melas150> ke 0125806029

anda layak mendapat harga RM150 sahaja

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Tempoh Hubungan Seks Yang Sebenar01.24.14

Tempoh paling optimum melakukan hubungan seks adalah dari 3 hingga 13 minit.
1 hingga 3 minit melakukan hubungan seks adalah normal di kalangan pasangan suami isteri, namun ianya adalah singkat!
Ingin lebih lama?
Goatamax Oil la jawabnya jawapan nye!
Bisikan hati seorang isteri,
” Kalaulah abang kita punya keras macam nie… dan tahan lama..
mesti puas aku…. “

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Petua Menghilangkan Jerawat01.24.14

PRODUK HOMEOPATHY UNTUK MASALAH JERAWAT DAN KULIT BERMASALAH

INGINKAN WAJAH YANG CANTIK TANPA JERAWAT DI HARI RAYA AIDIL ADHA DAN MAJLIS PERKAHWINAN PADA TAHUN 2014 INI…

MASIH SEMPAT LAGI…TINGGAL SEBULAN SAHAJA LAGI UNTUK ANDA MENCANTIKKAN WAJAH ANDA

ADAKAH ANDA SUDAH BANYKA KALI GAGAL DALAM PERCUBAAN MENGHILANGKAN JERAWAT SERTA MEMUTIHKAN WAJAH SERTA BAHAGIAN ANGGOTA SULIT ANDA

ADAKAH ANDA INGINKAN WAJAH SEPERTI DI BAWAH…

MESTILA NAK KAN……HEHEHE

SAYA NAK BERKONGSI DENGAN ANDA PRODUK HEBAT YANG BERKESAN MEMBANTU ANDA YANG MEMPUNYAI MASALAH DI BAWAH….

- KULIT BERJERWAT

- JERAWAT YANG BERPARUT

- NAK HILANGKAN PARUT JERAWAT

- MENGHALUSKAN KULIT WAJAH

-MEMUTIHKAN KULIT MUKA DAN MENYEKATAKAN WARNA MUKA YANG TIDAK SEKATA

- KULIT WAJAH YANG GATAL

- MEMUTIHKAN PAYUDARA YANG GELAP

- KULIT BERMINYAK

- KULIT KERING DAN KUSAM

- MENGHILANG PARUT DI ANGGITA BADAN

-MEMUTIHKAN PUTING PAYUDARA

- JERAWAT BATU

- JERAWAT BERNANAH DAN BERDARAH

- KULIT YANG KUSAM DAN TIDAK BERMAYA

- KULIT BERJERAGAT

- JERAWAT RESDUNG

- JERAWAT PASIR

- JERAWAT DI KEMALUAN

- WARNA KULIT TIDAK SEKATA

- JERAWAT DATANG KETIKA DATANG BULAN

- SUDAH MENCUBA BANYAK PRODUK TAPI KULIT MASIH BELUM BAIK

- KETIAK HITAM

- ALAT SULIT YANG GELAP

- BAHAGIAN LEHER YANG GELAP DAN ANGGOTA BADAN LAIN YANG GELAP

- KULIT SENSITIF

- KULIT MUKA YANG BERLUBANG-LUBANG

- KULIT MUKA YANG NAMPAK LIANG-LIANG TERBUKA….

ANDA CANTIK TAPI TAK BEST LA KALAU KULIT TAK CANTIK DAN BERJERAWAT..

JANGAN TUNGGU SAMPAI JERWAT ANDA JADI MACAM NI…

USAH BIMBANG LAGI……

INGINKAN SESUATU YANG BOLEH MEMBATU ANDA MEMPUNYAI WAJAH YANG CANTIK , BERMAYA, BERSIH DAN ANGGUN DAN TAMPIL DENGAN PENUH KONFIDEN…..

MEMPERKENALKAN PENYELESAI KEPADA MASALAH ANDA

PRODUK HOMEOPATHY UNTUK MASALAH JERAWAT DAN KULIT BERMASALAH

BAGI SUAMI ATAU KEKASIH, HADIAHKAN PRODUK INI SEBAGAI TANDA KASIH DAN CINTA ANDA PADA PASANGAN ANDA….KEKASIH ANDA PASTI TERSENYUM…

BAGI SUAMI ATAU KEKASIH, HADIAHKAN PRODUK INI SEBAGAI TANDA KASIH DAN CINTA ANDA PADA PASANGAN ANDA….KEKASIH ANDA PASTI TERSENYUM…

CARA MENGHILANGKAN JERAWAT DENGAN CEPAT , MELICIN DAN MEMUTIHKAN WAJAH, DAN MENGHILANGKAN PARUT

CARA MUDAH HILANGKAN JERAWAT,JERAGAT DAN PARUT SERTA CERAHKAN WAJAH DENGAN HOMEOPATHY

PRODUK HOMEOPATHY UNTUK MASALAH JERAWAT DAN KULIT BERMASALAH

Memperkenalkan Krim hapus jerawat,jeragat,hitam bawah mata dan kutil

BAGI SUAMI ATAU KEKASIH, HADIAHKAN PRODUK INI SEBAGAI TANDA KASIH DAN CINTA ANDA PADA PASANGAN ANDA….KEKASIH ANDA PASTI TERSENYUM…

CARA MENGHILANGKAN JERAWAT DENGAN CEPAT , MELICIN DAN MEMUTIHKAN WAJAH, DAN MENGHILANGKAN PARUT

Begitulah luahan perasaan gembira seorang pengguna produk BC01, BC04, BC16, CCC dan CCS. Tetapi kali ini saya amat bertuah kerana diizinkan untuk menyiarkan wajah ala-ala “Ayu Raudah” seperti yang kerap dipuji oleh suaminya, dia rasa suaminya hanya ingin mengambil hati sahaja,rakan-rakan sekerja pun surunya.
Jeragat, whitehead, blackhead dan kesan-kesan parut boleh dikatakan 95% hilang didalam tempoh 3 bulan dia mengguna produk yang selamat dan tanpa kesan sampingan. Siapa kata bahan kosmetik sahaja yang mampu mencantikkan wajah, bahan-bahan dari alam semulajadi juga mampu mencantikkan wajah seperti di atas.

Biochemic (Garam tisu) Untuk Masalah Jerawat dan Parut

Produk yang bermula dengan awalan BC bermaksud Biochemic atau garam tisu yang menjadi sebahagian daripada perubatan homeopati. Seringkali disebut Homeopathic Biochemic adalah menggunakan konsep penyediaan remedi yang sama dengan perubatan homeopati tetapi tidak tertakluk kepada konsep seperti homeopati iaitu “serupa menyembuhkan yang serupa”, kerana biochemic membantu membekal garam tisu yang berkurangan didalam tubuh sehingga menjadi punca kepada sesuatu penyakit dan bukan kepada persamaan sesuatu simptom dengan remedi seperti homeopati.
Perubatan alternatif Biochemic sering dipraktik oleh sebahagian besar doktor-doktor homeopati termasuk saya kerana cara pemilihan remedi yang tidak terlalu banyak iaitu hanya sekadar 12 remedi yang mewakili 12 mineral atau garam tisu yang sedia ada di dalam tubuh , ia lembut dan selamat untuk semua peringkat umur, termasuk ibu-ibu mengandung dan bayi.
Biochemic telah menunjukan prestasi yang cemerlang untuk menangani pelbagai penyakit yang terjadi akibat kekurangan mineral di dalam tubuh. Paling utama ialah masalah kulit seperti jerawat yang terjadi akibat kekurangan beberapa garam tisu yang terdapat di dalam tubuh seseorang itu.

Mengapa perlu mengambil Biochemic?

Ini ialah kerana Biochemic mampu merawat tanpa meninggalkan kesan sampingan seperti produk kosmetik atau berteraskan bahan kimia yang pasti akan menjadikan anda hanya cantik di luaran sahaja kelihatan bersih dan bebas jerawat, dengan membenam jerawat dan akhirnya menjadi nanah di bawah permukaan kulit anda tanpa anda sedari.
Muka kita secara konsisten bergelut untuk terus berada pada tahap terbaik pada setiap hari kerana sering terdedah kepada pelbagai unsur negatif seperti pencemaran udara. Kerap kali juga muka akan mengalami kekeringan atau terlalu berminyak. Selain dari itu, hormon yang tidak menentu juga memainkan peranan yang penting, kecelaruan aktiviti hormon seperti terlalu rendahatau kadang-kadang terlalu tinggi, menambah kepada masalah yang sedia ada.
Apabila jerawat mula naik,situasi panik akan membuatkan setiap individu mula mencari ubat-ubat dan krim untuk merawat dan menghapus jerawat. Bahan-bahan merawat digunakan seperti krim-krim pencuci dan penghapus jerawat yang mengguna bahan kimia yang berunsurkan “membenam” jerawat ke bawah lapisan kulit dan menanggalakan kulit (mengelupas) akan menambah derita, seperti perumpaan “sudah jatuh ditimpa tangga”. Oleh itu kita perlu bijak memilih konsep rawatan yang selamat, bebas bahan kimia dan yang penting tdak meninggalkan kesan sampingan seperti biochemic dan homeopati.

Perbezaan Di Antara BC-01, BC-04 dan BC-16

Perbezaan di antara produk ini hanyalah kombinasi remedi untuk masalah seperti jerawat pasir, jerawat batu, jerawat bernanah dan menghilangkan parut hasil dari jerawat tersebut.
* BC-01 – Acne & Scar (jerawat dan parut) yang biasanya dicadangkan kepada individu yang berjerawat pasir dan ringan, ia amat sesuai digandingkan dengan Carmino Healing Cream (CHC) serta Sabun Merrygold
* BC-04 With Biochemic Collagen adalah bertujuan untuk menambah protein yang berkurangan didalam kulit dan menjadikan kulit lebih sihat dan cerah. Ia juga membantu menambah keanjalan kulit agar Nampak segar , menghapus lebihan minyak, menegangkan kulit muka dan memudarkan parut-parut.
* BC-04 juga sesuai digandingkan dengan krim Carmino Complexion Cream (CCC) dan Carmino Complexion Soap (CCS) atau Merrygold Soap (MGS). Selain CCC, Soundarya atau Aquifolium Cream juga boleh digandingkan bersama-sama BC-04 begitu juga dengan BC-01 dan BC-16. BC-04 boleh diambil sebagai remedi “maintenance” selepas mengambil BC-01 dan BC-16.
* BC-16 Skin repair formula yang mengandungi kombinasi untuk merawat jerawat, bintik-bintik hitam dan putih (blackhead & whitehead) ,dan detox serta membersih bahan-bahan yang tidak dikehendaki dibawah lapisan kulit seperti nanah,sel-sel kulit mati dan juga untuk alergik kepada makanan atau persekitaran yang tidak bersih. Hasilnya jika individu tersebut mempunyai nanah dan sel-sel kulit mati, akan terjadi penolakan keluar dan menjadikan jerawat tersebut akan lebih teruk buat sementara waktu. Ini adalah kesan positif, tetapi ramai yang tidak tahan dengan situasi ini dan sering panik, tetapi anda perlu bersyukur kerana nanah-nanah dan sel kulit mati itu jika dibiarkan bermastautin di bawah kulit muka anda, secara pastinya satu hari nanti anda berkemungkinan besar akan mendapat kanser kulit. Setelah bahan-bahan yang tidak berguna itu telah ditolak keluar dan formulasi biochemic akan mengimbangi bahan-bahan mineral yang berkurangan kepada paras yang selamat. Oleh itu anda akan memperolehi penyembuhan yang hampir sifar untuk mendapat jerawat semula.
* Bagi individu yang mengalami masalah jerawat akibat dari resdung juga bermanfaat dengan remedi biochemic kerana kombinasi untuk jerawat juga akan merawat resdung pada masa yang sama.

Kesan Sampingan

Tidak ada kesan sampingan yang dilapurkan, biochemic adalah amat selamat untuk semua peringkat umur, ibu-ibu yang mengandung dan kepada warga emas.

Mengapa Anda Mudah “Sunburn”?.

Hydroquinone, atau benzene-1,4-diol atau quinol .. Hydroquinone digunakan dialam produk kosmetik untuk mencerahkan kulit muka. Kebanyakan Negara termasuk Food and Drug Administration Amerika Syarikat telah mengharamkan penggunaan Hydroquinone 2% semenjak 2006 lagi. Tidak dinafikan Hydroquinone bertindak dengan pantas seperti menghapus jerawat, mencerahkan kulit serta “menghakis” kulit muka yang kusam dan menjadikan kulit itu nipis serta licin. Kesan jangka panjang ialah lapisan kulit yang sepatutnya menjadi penghadang kepada sinaran UV telah “dihakis” oleh Hydroquinone sehingga menjadikan individu tersebut mudah “sunburn” walaupun terdedah kepada cahaya UV yang minima.
Nota :
Krim-krim homeopati adalah dari estrak bahan-bahan tumbuhan dan berasaskan bahan telap air, ia tanpa bahan berminyak dan tidak ada bahan-bahan dari ekstrak haiwan

BioChemic Acne Scar (BC-1)

BioChemic Acne Scar  berfungsi dari dalam untuk merawat masah jerawat. Parut jerawat bukan sahaja perlu dirawat daripada luar seperti penggunaan cream carmino tetapi harus dirawat dengan BioChemic Acne Scar yang akan memulihkan sel-sel kulit yang telah mati.
Penggunaan BioChemic Acne Scar akan merawat parut jerawat yang sudah lama dan baru. Supaya permukaan kulit akan menjadi licin dan parut akan hilang beransur-ansur. Formula boichemic yang digunakan sungguh selamat dan tiada meninggalkan sebarang kesan sampingan. Alami kehebtan biochemic acne scar untuk pemulihan parut secara holistik. BioChemic Acne scar ini cukup mujarab untuk merawat masalah jerawat dan parut jerawat yang baru dan lama. Biasa parut baru dalam masa 2-3 minggu akan hilang.Parut jerawat yang lama seperti berlubang memerlukan 2-3 bulan untuk hilang. gabungan dengan cream carmino dan sabun marigold akan menghasilkan kesan yang lebih pantas. Testimonial pelanggan yang menggunakan BioChemic Acne Scar (BC-1) 1. Sabariah Mohamad – sabah Salam, memang hebat BC-1 ini.  Saya menggunakannya bersama carmino,hasilnya dalam masa 3 minggu parut jerawat saya pudar dan hilang. Jerawat lama yang berlubang-lubang ini mula hilang selepas 7 minggu menggunakakanya.Saya akan gunakan sehingga hilang. Mungkin untuk 2-3 bulan.Apa yang saya sukaselain hilang parut,muka saya bertambah licin dan segar. Sekarang ini saya dapat confident level balik. tq so much. 2.Najihah – Pulau Pinang. BC-1 very powerfull,after 3 weeks,my scar and acne gone. tq so much

Biochemic Collagen BC04 ( Untuk kulit cerah,licin,gebu dan hilang kedut )

Skin Nutrient With Biochemic Collagen adalah produk remedi homeopathy daripada formula Biochemic yang cukup efektif. Melalui sistem homeopathy kandungan collagen telah dimasuk dan dirakam dalam gula-gula  sukrosa. Cara pengambilannya yang mudah.Hanya kemam dibawah lidah 4 biji , tiga kali sehari. Skin Nutrient With Biochemic Collagen dapat melicinkan kulit dan memutihkan kulit secara semulajadi dan selamat tanpa bahan kimia dan kesan sampingan.
Selain itu Skin Nutrient With Biochemic Collagen dapat menghilangkan kesan kedut dan membuat kulit menjadi licin dan gebu. Pengambilannya setiap hari dapat membaiki struktur kulit dan kekurangan colagen. Kesannya dapat dirasai setelah 2 minggu pengambilannya. Anda pasti terpegun dengan hasilnya.Semua remedi homeopathy tidak tertakluk dibawah Akta racun 1952.Ini menunjukkan betapa selamatnya remedi sehingga dikecualikan daripada akta racun 1952 dan tidak memerlukan kelulusan KKM. Kombinasi garam tisu yang terdapat di dalam BC – 04 Skin Nutrient With Biochemic Collagen adalah kombinasi garam tisu yang sangat diperlukan oleh sel kulit apabila radang kulit terjadi seperti jerawat batu yang besar dan merah sehingga selepas itu meninggalkan parut. Muka menjadi berminyak dan kelihatan kusam. Biochemic collagen yang terdapat didalam kombinasi ini akan menjadi sebagai agen pencuci atau penghapus toksik dan hormon yang tidak seimbang didalam sel kulit.Calcarea Sulp, CS6x mempercepatkan proses penyembuhan infeksi yang lambat untuk sembuh, terjadi discaj bernanah yang pekat berwarna kuning dan spot (kesan seperti bulatan yang keras kadang-kadang berwarna perang atau merah kemerahan) yang terjadi sewaktu proses penyembuhan untuk kembali menjadi sekata dengan warna kulit asal. Kali Mur, KM6x merupakan Biochemic Collagen untuk kes-kes toksik, alergik, lendir berlebihan dan keadaan penyakit semakin bertambah teruk. KM juga amat baik untuk kes-kes resdung. Kali Sulp, KS6x bekerja untuk merawat kes bernanah yang cair berwarna kuning, kulit yang bersisik akibat kulit menjadi kering.
Silica atau S30 juga merupakan salah satu kolagen juga, dimana ia digelar sebagai “memaksa toksik untuk keluar” ia mempercepatkan infeksi pada kulit seperti nanah untuk “masak” dan menyembuhkan lalu membina tisu-tisu baru bagi menghilangkan parut-parut. Silica secara semulajadinya boleh didapati didalam kulit, kuku dan tisu-tisu yang bersambung didalam tubuh kita

Biotherapy Cell Salt , BC16 – Skin Repair Formula

http://zuzila.com/blog/wp-content/uploads/2010/03/bc16-skin-repair-formula.jpg

BC16

Garam tisu amat diperlukan oleh sistem tubuh untuk keseimbangan bagi keseluruhan tubuh dan amat lembut serta berkesan bagi menghapus jerawat dan lain-lain masalah kulit seperti jerawat yang bernanah, garam tisu membantu untuk mengekalkan kualiti kulit pada keadaan yang terbaik.
BC16 – Skin Repair Formula ialah hasil usaha berterusan kami untuk menawar produk yang lembut dan sememangnya garam tisu ini adalah mineral yang diperlukan oleh tubuh kita dan merupakan gandingan kepada produk berjenama Biotheraphy Cell Salt (BC) seperti BC01 – Acne & Scar dan BC04 – Skin Nutrient With Biochemic Collagen yang telah mendapat sambutan yang amat memberangsangkan.
100% Semulajadi, selamat dan anda tidak perlu gusar akan kesan sampingannya kerana ia disediakan dengan kaedah homeopati dan biochemic garam tisu.

Formula :

  • Cal.sulph – Berfungsi untuk membantu menghapus jerawat yang degil dan lambat untuk sembuh, kadang-kadang terjadi “letusan” (eruption) bernanah atau yang berwarna kekuningan
  • Kali.mur – Bertindak sebagai kolagen dan membantu menghapus bintik putih (whiteheads) dan bintik hitam (blackheads), menghapus jerawat dengan discaj atau nanah warna putih.
  • Kali.sulph – Melegakan “letusan” (eruption) yang berair berwarna kekuningan atau kulit yang kering serta mengelupas.
  • Silica – Remedi No.1 untuk menghapus jerawat dan parut akibat jerawat. Silica juga membantu menguatkan sel-sel kulit.

HARGA

BC01 = RM80

BC04 = RM80

BC16 = RM80

PAKEJ

TETAPI JIKA SALAH SATU PRODUK BC DI ATAS DI PAKEJKAN DENGAN SABUN CARMINO DAN CREAM CARMINO HANYA RM150 SAHAJA

“PENGHANTARAN ADALAH PERCUMA KE SELURUH MALAYSIA TERMASUK SABAH DAN SERAWAK”

CARA MEMESAN

SILA TAIP
BC01 @ BC02 @ BC16@ PAKEJ BC | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON
DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI
SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS
NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT
MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH
ATAU
SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

Oppssssss Tunggu dulu….

Khas buat mereka yang ada resdung….
anda boleh tambahkan set biochemic dengan spray rawatan resdung luar biasa dari Homeopathy

Resdung? HAPUSKAN dalam tempoh 3 HARI!

Produk terlaris ketika ini untuk BUNUH resdung yang menyusahkan hidup anda. Resdung menyebabkan:

- Bersin
- Hidung gatal
- Berjerawat
- Mulut busuk
- Hidung tersumbat
- Migrain

6 Gambar Ngeri Muka Di Makan Kuman

HAPUSKAN Semuanya! Banyak testimoni yang dah berjaya!

Tanda-Tanda Penghidap Resdung:

>> Hidung tersumbat dan berbau busuk
>> Gatal-gatal di kawasan muka, telinga, mata dan hidung
>> Hidung kerap berair walaupun tidak selsema
>> Kerap bersin terutama di waktu pagi
>> Rasa berat muka atau sakit terutama di kawasan antara mata
>> Sakit tekak sacara berpanjangan serta berulang
>> Mengalami demam atau rasa tidak sedap badan secara berpanjangan
>> Kerap sakit kepala atau migrain

Resdung juga menyebabkan nafas kita berbau busuk dan menimbulkan keadaan yang tidak selesa. Perubatan allupaty hanya merawat resdung atau alergi dengan meberi ubat antibiotik yang bersifat sementara dan kadangkala antibiotik yang digunakan menimbulkan masalah pada mereka yang menghidapi resdung seperti ketidakselesaan sistem usus dan sebagainya.

Dalam perubatan homeopathy dan biochemic ,resdung atau alergi adalah perkara yang mudah dirawati. Melalui penggunaan bahan seperti tisu garam mineral,resdung dapat dirawat dengan mudah.Antara remedy bersifat oral yang terbaik adalah remedy yang bersifat luaran yang biasanya disemburkan kedalam hidung adalah pulsatilla.

Tanda-tanda ini muncul berulang kali terutamanya:

  • Selepas mengambil makanan laut, makanan yang diperam (belacan, cencalok dsb) atau berMSG (ajinomoto). Terdapat juga bahan kimia pengawet yang boleh merangsang resdung.
  • Pada waktu pagi, pada cuaca terlalusejuk (atau keadaan berhawa dingin) dan di tempat-tempat berhabuk.

Rawatan resdung yang dihasilkan ke dalam bentuk cecair adalah merupakan antara kaedah rawatan resdung paling cool untuk tahun 2012 kerana dengan cara rawatan resdung ini tidak perlu mengasap rokok resdung yang tentunya memerlukan banyak masa anda.

Rawatan resdung homeopathy adalah merupakan antara cara rawatan resdung yang berbentuk cecair. Ia amat mudah digunakan dan tentunya menjimatkan masa anda. produk yang di maksud kan ialah Pulsatilla..iIa telah membantu ramai customer saya mengatasi masalah resdung mereka yang kritkal.

Fungsi:
  • Penyembur hidung bagi merawat masalah resdung / sinus yang kronik
  • Membantu melegakan simptom-simptom selsema, kerap bersin, hilang deria bau
  • Mengurangkan tekanan dan kesakitan akibat masalah sinus yang boleh membawa kepada sakit kepala yang teruk
Cara penggunaan:
  • Dewasa                    : 1 kali pam setiap 3 – 5 kali sehari
  • Umur 6 – 12 tahun  : 1 kali pam setiap 3 – 5 kali sehari
  • Umur 2 – 5 tahun    : 1 kali pam setiap 2 – 3 kali sehari
  • Umur 0 – 12 bulan  : 1 kali pam setiap 1 – 2 kali sehari
Kandungan : Calcium Carbonicum Hahnemanni D12 2, 5 g, Cinnabaris D8
2, 5 g, Kalium Bichromicum D6 2, 5 g, Pulsatilla D6 2, 5 g
Berat : 15 ml

Alhamdulillah setakat ini banyak feedback positif yang diterima daripada mereka yang menggunakan produk rawatan resdung ini. Ini membuktikan cara rawatan resdung berbentuk cecair juga mampu membantu menyelesaikan masalah resdung.

Jika anda ingin mendapatkan mungkin antara rawatan resdung paling berkesan ini , tak perlu keluar rumah. Penghantaran pos laju ada disediakan. Selain daripada mudah diambil serta menjimatkan masa, dengan rawatan resdung ini tidak perlu lagi untuk habiskan masa anda di pusat-pusat rawatan resdung. Hanya guna produk rawatan resdung ini di rumah atau pejabat.

Melalui SMS: Sila SMS kod <Set Biochemic +Pulsatilla> ke 0125806029 sekarang!

ATAU

Melalui SMS: Sila SMS kod <Pulsatilla> ke 0125806029 sekarang!

Kami akan reply dengan harga promosi dan cara tempahan secepat mungkin

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Rahsai Suami Balik Awal Terbongkar01.20.14

Rahsia Suami Balik Awal Kini Terbongkar
Teknik pukau suami agar sayangkan anda 300% lebih baik dari sekarang akan kami bongkarkan

Lain macam je tajuk tu kan.. dah macam Harian Metro.
Jangan salah faham ye…

Ketahui teknik hebat Pukau suami anda agar melekat dirumah bersama anda

Mesti bes kan kalau suami tak sabar – sabar nak balik rumah setiap hari selepas bekerja untuk bertemu anda

Tapi malangnya ada suami yang malas balik rumah dan tak ingat lansung si isteri. Ada yang lupa mereka ada isteri pun ada..

Kenapa jadi begini.. apa salah si isteri

Antara punca suami malas nak balik rumah,isteri mereka tak macam awal perkahwinan dulu lagi, biasa la sana sini dah berkedut, lemak pun banyak .. kadang-kadang ada yang tak berdandan dan dah macam bibik..

Tapi tahukah anda rahsia untuk menambat suami anda..
Ermm…. mudah sahaja…

Rahsia ini jarang di ambil berat oleh si isteri.

Anda merupakan insan yang bertuah membaca artikel ini

Kajian menunjukkan “sang suami ni lemah sangat-sangat” bila berada di samping anda ketika waktu tidur..

Jika anda berjaya membahagiakan mereka ketika di atas katil, Insyallah 99% conform mereka akan balik awal…

Jadi bagaimana nak bahagiakan suami ketika waktu tidur…
saya panggil teknik ini ” PUKAU SUAMI ANDA” …

Bukan pukau mengunakan benda yang syirik.. tapi anda perlu cantikkan bahagian dalaman anda.. Bahagian cik ” V ” anda perlu memukau sang suami..

Ingat jika anda berjaya membahagiakan suami anda setiap malam, maka conform time waktu kerja suami anda asyik teringatkan anda sahaja..

Untuk mencantikan bahagian dalaman wanita anda mudah sahaja.

Kami telah menghasilakn formula hebat yang sangat istimewa yang telah mebantu ribuan wanita menambat hati suami mereka meskipun usia anda telah lanjut…

Memperkenalkan Minyak Al-Fatina Oil yang amat berkesan mencantik dan menyihatkan cik “V” seperti anak dara..

Jangan terkejut jika selepas ini suami anda memuji kehebatan anda.

=======================================

Testimoni

Puan Salbiha, Alor Gajah, Melaka.
1- “salam..alhamdulillah akak saya baru 5 hari menggunakan Al-Fatina . Semenjak saya menggunakan produk ini saya berasa yakin dan selesa sekali. Lendir dan keputihan saya dah berkurangan. Nak pergi kerja pun rasa selesa

Ketika bersama suami dia memuji dan cakap ketat mantap sangat. ..mcm anak dara. Lega dapat Jumpa Al-Fatina Oil

Puan Hasanah, Bangi Selangor.
2- salam, terima kasih sebab jual produk ni. Saya dah banyak pakai produk untuk menyempitkan kembali rahim, tapi yang memang “power” . Mula- mula macam was-was tapi bila suami
asyik ajak bersama je, macam bes la pulak.. nanti dah habis minyak ni saya oder lain.. tapi bagi la diskaun sikit..hehe

=========================================

Formula Khas untuk wanita ini di perbuat dari baka kambing gurun yang telah terbukti turun-temurun membantu kesihatan dan kecantikan wanita..

Adunan resepi tradisional istimewa kini terdapat dalam sebotol produk yang sangat luar biasa

Bahan Bahan ( Cara pengahasilan Al-Fatina oil)

- terdiri dari seluruh anggota baka kambing gurun

- 15 jenis rempah dan herba terpilih di masak selamat 20 jam sehingga sebati ( antara rempah utama buah manjakani,akar perapat,akar selecur,kacip fatimah,sireh

- ia di proses begitu cermat , bersih dan suci secara tradisional

- menggunakan minyak kelapa mutiara asli yang terpilih

Suci, bersih dan dijamin halal.
Kambing disembelih mengikut hukum syarak Islam, semua anggota badan diguna pakai dalam membuat minyak ini kecuali isi perut dibuang.

Semua produk kami dihasilak 100% TAMPA PENGAWET<PEWARNA atau MINYAK SINTETIK tiruan, ia 100% menggunkan ramuaan yang diperakui HALAL serta bekalan kambing pula di perolehi dari penternak MUSLIM yang mengamalkan sistem penternakan yang mematuhi syariat.

Tahukah anda pasangan yang telah melepasi umur 35 hingga 50 tahun mesti ada masalah ketika bersama

Namun dengan kehebatan Al-Fatina Oil ini umur tidak menjadi masalah lagi untuk anda dan suami bahagia macam mula-mula kahwin dahulu

SMS kod <Al-Fatina > ke 0125806029

========================================

Antara kelebihan Al-Fatina Oil ini :

- Anda kelihatan awet muda
- mengecutkan peranakan
- menghilangkan gatal-gatal pada bahagian cik ” V ” wanita
- Membantu masalah cik ” V ” yang kering
- Merawat “mati putik” bagi wanita
- sengugut
- memulihkan urat saraf
- mencantikkan payu dara
- kesuburan( membantu /berikhtiar untuk mendapat zuriat)
- Mengecutkan pangkal rahim
- Menguatkan cengkaman otot cik ” V ” anda
- Menetatkan cik ” V ” anda seperti anak dara
- Membersihkan bahagian dalaman wanita
- Menghilangkan keputihan dan bau kurang enak di bahagian
cik ” V ” anda
- memulihkan luka- luka dalaman dan luaran ketika bersalin dengan cepat dan selamat
- Melancarkan peredaran darah pada dinding rahim dan mengurangkan risiko ” kanser pangkal rahim”
- Memperbaiki sistem peredaran haid agar teratur
- Membaiki tisu cik ” V ” anda dengan mengaktifkan penghasilan tisu baru yang lebih cantik
- Melicin dan memelihara kulit cik ” V ”
- membunuh kuman dan bakteria pada cik ” V ” anda
- berfungsi sebagai pelincir gantian ketika anda melayari bahtera
bersama suami
- Menambah 3 ke 4 kali kesedapan ketika bersama suami
- Menghilangkan ngilu ketika bersama. Terjadi terutama kepada mereka yang baru lepas melahirkan bayi.

Kemujaraban Al-fatina Oil ni dapat dirasakan seawal 3 kali penggunaan dalam perhubungan yang di amalkan secara berterusan

=======================================

Cara Penggunaan
Sapukan beberapa titis minyak pada pintu rahim wanita dan sapu juga pada bahagian perut agar angin keluar dan peredaran darah sekitar perut dan peha menjadi lancar

FIKIRKAN SEJENAK
” Tahukah anda bahawa di dalam Al-Quran dan hadis Rasulullah SAW, haiwan yang bernama kambing ini sering disebutkan dan diceritakan bagi menandakan bahawa pada haiwan ini terdapat banyak kelebihan dan khasiat yang tidak kita ketahui. sehinggakan, hampir kesemua para Rasul memelihara kambing. Maka itulah asas kepada penghasilan produk kami ini ”

========================================

OOpppssss.. nanti dulu , kan saya dah beritahu khasiat kambing ni banyak kelebihan, Antara lain ada boleh gunakan minyak al-Fatina oil ini untuk masalah :

-Batuk lelah
-batu karang
-buasir
-penat (lelah/asma)
-bisa dalam perut
-kencing tak lawas
-kebas
- lumpuh
-gaut
-sakit lutut
-kembung perut
-gatal-gatal kulit
-luka-luka
-disengat binatang bisa
-sakit pinggang
-anak malas belajar
-berhadapan dengan orang marah
-gangguan iblis syaitan
-anak menangis malam
-Baik disapu pada anak kecil pada bahagian dada, leher dan kepala sebelum tidur malam bagi mengelakkan daripada semput,lelah, kahak dan berhingus serta selesema
-Sesuai dignakan untuk mengerjakan haji dan umrah terutamanya bagi masalah lenguh-lenguh kaki.
-Mengelakkan pecah tumit kaki dan bibir mulut

=======================================

Harga:
Sebotol :RM100 sabah/serawak : RM109
Isipadu : 110 ml

Cara Memesan

Untuk mendapat harga diskaun anda hanya perlu sms kod diskaun…

Anda haya perlu bayar RM50 (semenanjung), RM59 sabah /serawak

SMS kod <Al-Fatina > ke 0125806029

( harga diskaun ini terhad untuk 100 orang yang bertuah sehingga 31/1/2013 )

atau anda boleh komen ” saya nak ” atau ” pm” disini

” Tangan yang menghayun buaian, bisa menggoncangkan dunia”

Anda buktikan bahawa wanita sememangnya hebat..

Semoga Suami anda pulang lebih awal dan segalanya akan berlaku jika kita bertindak sekarang

Anda hanya ada seorang suami, dapatkan syurga anda, beri yang terbaik untuk suami anda

SMS kod <Al-Fatina > ke 0125806029

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Berat Badan Turun 3 KG Dalam 8 hari01.08.14

Assalamualaikum…

Alhamdulillah customer kami berjaya turun 3 kg selepas guna set lengkap kuruskan badan dan buang lemak

pakej lengkap luaran dan dalam ini telah membantu customer kami menurunkan berat badan dalam masa yang

singkat… untuk mengetahui rahsia hebat ini KLIK DISINI

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Set Lengkap Untuk Sang Suami01.08.14

Alhamdulillah sambutan king Cobra amat-amat di luar jangkaan…

Satu masa stok kami habis dibuatnya…

Dalaman sahaja tak cukup utnuk mencapai kepuasan maksimum dalam hubungan intim….

Oleh itu kami menyediakan pakej baru yang sangat istimewa yang boleh anda miliki.

Pakej ini terdiri dari produk dalaman lelaki iaitu King Cobra dan Minyak Goatamax untuk luaran bagi melengkapkan

set untuk produk lelaki power

Harga sebenar bagi

King Cobra : RM150

Gotamax Oil : RM120

Total : RM270

Kini dengan hanya sms kod diskaun anda hanya perlu bayar RM230 sahaja

sms < nak power > ke 0125806029

( Tawaran hebat ini hanya untuk 30 orang terawal sahaja, kini kuota hanya tinggal 17 orang sahaja lagi sebelum tawaran ini tamat)

ayuh bahagiakan isteri anda.. jangan jadi seperti di bawah… badan sahaja gagah..tapi tenaga batin lemah… tak bes kan..

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Rawat Penyakit Gout Dengan Al-Fatina Oil01.03.14

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Adakah anda menghadapi masalah gout atau mencari penawar gout untuk orang tersayang anda.

Sebelum lebih lanjut, ingatan untuk diri saya dan anda, setiap penyakit yang didatangkan Allah akan disertakan dengan penawarnya. Semoga anda tidak putus asa dalam mencari penawar yang sesuai. Jika anda telah mencuba 10 penawar tapi tidak berhasil, sentiasa ingat bahawa penawar yang ke- 11 mungkin akan dapat mengatasi masalah gout anda.

Apakah Penyakit Gout ?

Untuk pengetahuan anda, penyakit gout adalah merupakan penyakit yang biasanya dihidapi oleh kebanyakan oleh lelaki. Macamanapun, perempuan yang sudah melalui putus haid ataupun menopause juga mempunyai risiko untuk mendapat penyakit goutini walaupun risiko tersebut tidaklah sebesar kaum lelaki.

Penyakit gout ialah salah satu bentuk arthritis yang diakibatkan oleh pengumpulan hablur-hablur asid urik pada sendi-sendi, atau akibat berlebihan asid urik di dalam badan. Keadaan ini adalah disebabkan oleh metabolisma tubuh seseorang yang tidak normal.

Mereka yang mengalami gout ini biasanya adalah mereka yang menghasilkan terlalu banyak asid urik atau mereka yang menghadapi kesukaran mengeluarkan asid urik dari tubuh mereka.

Ketidakseimbangan pada asid urik juga boleh disebabkan oleh faktor keturunan, memakan makanan kaya dengan purin, obesiti, pengambilan alkohol berlebihan, masalah pada buah pinggang serta penggunaan ubat ubatan seperti diuretik dan aspirin.

Penyakit Gout biasanya berlaku akibat daripada dua faktor iaitu asid urik berlebihan dalam badan dan kedua asid urik yang tidak dibuang secara berkesan dalam badan.Asid urik yang berlebihan akan menyebabkan ia membentuk jarum-jarum kristal pada sendi sendi dan sakit serta ia mungkin juga akan terbentuk pada tempat lain. Akhirnya juga mungkin boleh menyebabkan batu karang dalam buah pinggang.

Serangan penyakit gout ini juga boleh berlaku dalam keadaan tiba- tiba dan tanpa mempunyai sebab yang ketara. Tetapi dalam keadaan tertentu juga, serangan penyakit gout juga boleh berlaku iaitu kekurangan air dalam tubuh bila makan secara berlebihan, minum air beralkohol,kecederaan pada sendi dan juga selepas pembedahan.

Serangan tiba-tiba menjadi lebih ketara bila tengah malam iaitu pesakit merasa sejuk seperti disiram air sejuk di tempat sakit dan ini akan menyebabkan mereka mengigil dan demam dan ini mungkin akan berlaku seminggu dua minggu dan kemudiannya akan berhenti secara sendirinya rasa sakit.

Faktor Utama :
1) Asid urik berlebihan dalam badan
2) asid urik tidak dibuang dengan berkesan dalam badan

Tanda-tanda penyakit gout menyerang

  1. Sakit sendi yang datang secara tiba-tiba terutamanya pada bahagian ibu jari kaki, lutut dan pergelangan kaki
  2. Sendi membengkak,kaku serta menjadi panas dan merah secara serta merta bila disentuh dan menyebabkan pesakit menjadi demam
  3. Benjolan akan timbul dekat sendi serta cuping telinga yang disebabkan oleh timbunan asid urid yang mungkin kelihatan seperti kapur

Penyakit ini terlalu menyakitkan dan dalam kebanyakan kes, hanya menjejaskan satu sendi, khususnya ibu jari kaki.

Namun jangan bimbang, kami bantu anda selesaikan masalah gout ini..

Sudah ramai yang berjaya mengurang dan menghilangkan masalah gout mereka selepas menggunakan AL-FATINA OIL

Tahukah anda bahawa Minyak Kambing Gurun ini mempunyai 1001 khasiat yang mujarab untuk kegunaan luaran badan sahaja, tidak boleh di minum.Untuk lelaki dan wanita, umum mengetahui bahawa Minyak Kambing Gurun ini elok diguna pakai untuk tujuan mengurut seluruh anggota badan yang sakit-sakit.

Dengan formula khasiat kambing gurun ini maka terhasillah minyak kambing gurun yang di panggil Al-Fatina Oil. Ia 100% buatan Malaysia dan dijamin halal.

Bahan Bahan ( Cara pengahasilan Goatamax oil)

- terdiri dari seluruh anggota baka kambing gurun

- 15 jenis rempah dan herba terpilih di masak selamat 20 jam sehingga sebati

- ia di proses begitu cermat , bersih dan suci secara tradisional

- menggunakan minyak kelapa asli yang terpilih

Suci, bersih dan dijamin halal.
Kambing disembelih mengikut hukum syarak Islam, semua anggota badan diguna pakai dalam membuat minyak ini kecuali isi perut dibuang.

Antara Khasiat minyak kambing gurun ialah :

  • Batuk lelah
  • batu karang
  • buasir
  • penat (lelah/asma)
  • bisa dalam perut
  • kencing tak lawas
  • urut batin
  • lumpuh
  • patah
  • kebas
  • terseliuh
  • lenguh-lenguh
  • gaut
  • sakit lutut
  • kembung perut
  • gatal-gatal kulit
  • luka-luka
  • disengat binatang bisa
  • sakit pinggang
  • masalah rumahtangga
  • anak malas belajar
  • pelaris
  • untuk menghadapi temuduga
  • berhadapan dengan orang marah
  • gangguan iblis syaitan
  • anak menangis malam
  • Baik disapu pada anak kecil pada bahagian dada, leher dan kepala sebelum tidur malam bagi mengelakkan daripada semput,lelah, kahak dan berhingus serta selesema
  • Menghindarkan SIHIR (telah didoakan)
  • Sesuai dignakan untuk mengerjakan haji dan umrah terutamanya bagi masalah lenguh-lenguh kaki.
  • Mengelakkan pecah tumit kaki dan bibir mulut
  • Sangat sesuai mengurut anggota batin lelaki..Menambah TENAGA LELAKI / WANITA Nikmati ereksi yang lebih kuat, bertenaga dan saiz yang berbeza dalam masa yang singkat! Berikan pasangan anda kepuasan dalam hubungan intim anda dengannya.
  • Sesuai digunakanuntuk mengerjakan Haji Dan Umrah terutama bagi masalah lenguh-lenguh kaki dan bibir mulut

Harga:
Sebotol :RM100 sabah/serawak : RM109
Isipadu : 110 ml

Cara Memesan

Untuk mendapat harga diskaun anda hanya perlu sms kod diskaun…

Anda haya perlu bayar RM50 (semenanjung), RM59 sabah /serawak

SMS kod <Al-Fatina > ke 0125806029

( harga diskaun ini sehingga 31/12/2013, dan selepas ini harga akan kembali kepada asal )

Tunggu sms auto dari kami…

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

King Cobra Untuk Lelaki Lemah Tenaga Batin11.24.13

anigif emma jaguhinternet@gmail.com

Alhamdulillah pengguna kami berpuas hati dengan produk kami..
Masalah lemah tenaga batin adalah amat serius di Malaysia…
Kini kami mahu membantu ramai sang suami di luar sana menikmati hubungan seksual
yang hebat bersama isteri anda
Picture
Picture
Klik gambar untuk keterangan lanjut

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Produk Payudara SSQ1&2 Bantu wanita Miliki Payudara Cantik,Tegang Dan Sihat11.24.13

Alhamdulillah ramai customer kami yang menggunakan

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Testimoni Terbaru Set Rambut Botak, Beruban Dan Rambut Gugur11.24.13

Alhamdulillah customer kami telah menggunkan set rawatan rambut botak,beruban, rambut kelimumur dan rambut gugur

kami selama sebulan dan kini rambut beliau yang gugur bertompok sudah tumbuh kembali

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Melasma Free Untuk Jeragat (Melasma) Yang Teruk11.18.13

Melasma Free – Biochemic Untuk Hapus Jeragat (Melasma/Chloasma)

Masalah jeragat sering menganggu penampilan sesorang wanita, namun masalah jeragat jarang-jarang terjadi kepada lelaki. Ini ialah kerana jeragat atau melasma adalah berkaitan masalah hormon, dan boleh dikatakan wanita mengalami masalah ketidakstabilan hormon lebih kerap berbanding lelaki.   Kebanyakkan masalah kesihatan wanita adalah berpunca dari ketidakstabilan hormon seperti jeragat.

Kenapa Biochemic ?

Biochemic atau garam tisu adalah persediaan homeopathy di dalam bentuk mineral inorganic yang menyamai garam mineral yang terdapat di dalam tubuh manusia. Terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia, seperti yang telah dibuktikan oleh pengasas perubatan biokimia atau biochemic iaitu Dr Shuessler seorang doktor  Jerman yang mengkaji abu mayat pada akhir tahun 1880 dan mendapati terdapat 12 garam mineral di dalam tubuh manusia.

Pada pendapat Dr Shuessler 12 garam mineral ini amat penting untuk mengimbang aktiviti selular (cellular activity) dan kesihatan pada umumnya. Kekurangan garam mineral ini adalah amat kritikal untuk tubuh mengimbang sistem tubuh dan terjadi ketidakselesaan pada tubuh (dis-ease) . Penemuan ini telah memanfaatkan  jutaan orang dengan mengguna kaedah biochemic pada potensi rendah untuk membantu mempercepatkan penyerapan nutrient, proses ini akan menguatkan dan menambah tenaga kepada tisu-tisu yang hidup. Garam tisu akan memberi sokongan kepada fungsi sel yang lebih cekap mengekalkan tahap kesihatan pada tahap terbaik, menambah baik keadaan fizikal dan emosi.

Garam tisu akan membantu fungsi asas sel-sel termasuk mengimbang kuantiti air, penghadaman, menyahtoksin, elastisiti sel-sel, menambah oksigen, membekal nutrisi dan sodium-postasium pada kadar yang stabil. Kaedah ini telah terbukti berkesan lebih 200 tahun, malah amat selamat untuk bayi baru lahir, ibu mengandung dan dewasa. Melasma Free adalah gabungan beberapa remedi garam tisu yang digelar sebagai “bioplasma”. Bioplasma ini akan membantu mengimbang hormon dan akan menghapus jeragat atau melasma  yang menganggu penampilan anda.

Punca Jeragat (Melasma/Chloasma)

Punca terjadi melasma tidak dapat dikenalpasti sehingga kini, tetapi hasil dari kajian patologi (kajian penyakit), melasma mungkin berpunca dari pengambilan pil perancang, terapi penganti hormon (HRT dan progesterone), ubat penenang, sejarah di dalam keluarga dan  kerap terdedah kepada sinaran matahari. Kebanyakkan kes melasma atau  jeragat adalah berpunca kerana terdedah kepada sinaran uv yang terlalu kerap.

Kerap kali wanita mengandung juga akan mengalami jeragat, ia dipanggil chloasma. Wanita mengandung akan mengalami pertambahan hormon estrogen, progesterone dan melanocyte stimulating hormone (MSH) sewaktu trimester kedua dan ketiga. Begitu juga wanita yang mengambil terapi penganti hormon sewaktu pra dan selepas menopause, di mana hanya hormon estrogen yang menguasai tubuh wanita tersebut.

Jenis-Jenis Melasma

Centrofacial – di dahi, pipi, atas bibir, hidung dan dagu

Malar – bahagian atas pipi

Mandibular – di kawasan tulang rahang

Melasma Free dicadangkan untuk di ambil bersama-sama Sepia 200 secara selang seli, contohnya satu hari ambil Sepia 200 dan hari berikutnya Melasma Free. Kaedah ini akan mempercepatkan proses untuk menghapus melasma atau jeragat.

Cara pengambilan:

2-4 biji dikemam/hisap 3 kali sehari sebelum makan.

Bagaimana mendapatkan produk ini :

Kini anda boleh dapatkan pakej lengkap jeragat

Sabun merrygold + melasma free + sepia200 cuma RM190

Tapi dengan sms kod kupon diskaun < melas150> ke 0125806029

anda layak mendapat harga RM150 sahaja

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

PENTING !!!! Mati Pucuk… Sedar Atau Tidak11.08.13

MATI PUCUK adalah istilah yang merujuk kepada kegagalan zakar lelaki untuk menegang
dan melaksanakan fungsi seksual istilah perubatan moden menyebut mati pucuk sebagai Impontensi dan Difungsi Erektil
Sebelum menderita Mati Pucuk, seseorang lelaki akan mengalami tanda- tanda awal atau apa yang di sebut LEMAH TENAGA BATIN seperti berikut :
- Tidak mengalami ereksi(zakar tegang) sewaktu tidur dan
sebelum azan untuk solat subuh
- Zakar lambat mencapai ketegangan
walaupun di ransang
- Ereksi yang tidak cukup keras
dan tidak mendongak ke atas
-Pancutan air mani yang lemah (tak jauh)
atau melelh sahaja
-Zakar tidak mampu keras semula selepas
ejakulasi (pancutan) untuk sambung berjimak/bersetubuh untuk puaskan isteri
semula
- Air mani yang tipis,tidak pekat dan kental
- Keinginan seksual yang semakin merudum (low libido)
- Masalah saraf, stress dan hilang keyakinan diri
- Susutan saiz zakar dan kekerapan ereksi (tegang)
- Kencing dedas atau rasa tak puas kencing
- Ketirisan air kencing ketika melakukan solat
Kegagalan zakar untuk mencapai ketegangan atau ereksi, bukanlah satu penyakit, tetapi
adalah petanda awal/sipmtom atau akibat susulan daripenyakit diabetes,Tekanan darah tinggi, penyakit jantung.
Perlu di ketahui bahawa kandungan kimia di dalam ubat doktor untuk melegakan penyakit-penyakit tersebut boleh
mengakibatkan Lemah Tenaga Batin dan seterusnya Mati Pucuk.
Stress, gangguan emoi dan psikologi boleh menyebabkan Kegagalan Ereksi. Selain itu, di dalam masyarakat Melayu
sering di perkatakan tentang peranan SIHIR yang menjadi penyebab Mati Pucuk. Jika anda berminat untuk mengetahui
lebih lanjut tentang masalah Lemah Tenaga Batin dan Mati Pucuk.

MATI PUCUK adalah istilah yang merujuk kepada kegagalan zakar lelaki untuk menegang dan melaksanakan fungsi seksual
istilah perubatan moden menyebutmati pucuk sebagai Impontensi dan Difungsi Erektil

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Petua Menghilangkan Kelimumur Dengan Homepathy11.02.13

ANTARA PETUA MENGHILANGKAN KELIMUMUR IALAH :

PETUA 1
1.Selepas rambut dibasuh, lumurkan dengan beberapa potong limau nipis. Biarkan selama 15 minit. Kemudian cuci dengan air sehingga bersih. Kelemumur bukan sahaja dapat diatasi bahkan rambut menjadi lembut dan bersinar.

2.Kisar tiga batang serai bersama dua biji limau nipis hingga lumat. Kemudian tapis dan ambil patinya. Sapu pada seluruh rambut seperti menggunakan syampu. Gosok rata-rata dan biarkan selama 15 minit. Bilas dengan air biasa hingga bersih. Amalkan dua kali seminggu.

3.Rendam halba dan kacang hijau selama setengah jam. Kemudian tumbuk sehingga hancur. Campurkan ke dalam secawan santan pekat dan sapukan pada rambut. Biarkan selama 15 minit sebelum dibilas dengan air bersih. Lakukan dua kali seminggu.

PETUA 2
Perahkan air limau purut/ nipis di atas kulit kepala. Lumurkan rata-rata dan biarkan beberapa jam. Utk hasil yg baik, biarkan rambut anda diperapkan dgn tuala. Basuh dgn air suam. Selain itu, petua ini juga berguna utk mengurangkan pening kepala.

PETUA 3
1. Ambil beberapa helai daun kesum.
2. Tumbuk kesemua daun kesum tadi sehingga ia mengeluarkan lendir.
3. Kemudian, campurkan daun yang berlendir tadi dengan sedikit air.
4. Seterusnya, sapukanlah campuran tersebut ke seluruh kulit kepala anda.
5. Amalkan selalu sehinggalah anda bebas daripada kelemumur.

PETUA 4
1. Sediakan 25 ulas bawang putih dan cencang sampai hancur.
2. Kemudian, campurkan bawang putih yang telah hancur tadi dengan debu celak mata.
3. Letakkan campuran tadi ke dalam botol yang bertutup.
4. Seterusnya, jemurkan botol tersebut di bawah pancaran matahari kira-kira selama 12 jam.
5. Sehari kemudian, anda tapiskan bahan yang telah dijemur sebelum ini dan masukkan pula ia ke dalam sebuah bekas kedap udara.
6. Cara penggunaannya, anda cuma perlu gosokkan air tersebut ke seluruh kulit kepala sehinggalah tiada lagi kelemumur yang tertinggal.

Selamat Mencuba

Klik Gambar Di bawah untuk Set Rawatan Rambut Botak Dan Gugur

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Pengguna Set lengkap Jerawat, Parut Dan Jeragat ( Gambar terkini pengguna)10.25.13

Assalamualaikum…

Alhamdulillah sudah ramai yang berjaya guna set rawatan kami.. Anda bila lagi…

Kenapa saya kata set ini set lengkap, ia gabungan produk untuk luran dan dalaman…

Produk luaran sahaja tak cukup kerana segala yang terhasil di luar wajah adalah bermula dari dalam badan kita.

Gabungan 3 produk ini mampu membantu anda menghilangkan jerawat, jeragat dan parut..

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

Abang Power La Malam Tadi..10.21.13

Renungan dan Motivasi
tangan
Allah SWT berfirman; “Isteri-isteri mu adalah tanah tempat kamu bercucuk tanam, maka datangilah tanah tempat bercucukk tanam itu bagaimana saja kamu kehendaki. Dan kerjakanlah (amal baik) untukmu, dan bertakwalah kepada Allah dan ketahuilah bahawa kamu kelak akan menemui-Nya. Dan berilah kabar gembira orang2 yang beriman.” (Q.s. al Baqarah:223)

Benda apa ni… nak tahu la…

hot-animation-11hot-animation-11hot-animation-11hot-animation-11hot-animation-11hot-animation-11hot-animation-11hot-animation-11

Posted in Uncategorizedwith No Comments →

  • You Avatar
  • Maaf jika gambar dalam blog ini agak keterlaluan, ianya hanya untuk tujuan perubatan

  • Wak-Doyok-Mohammad-Azwan-Shah-for-Fairuz-Ramdan
  • Anda Boleh Cek Tarcking Number Poslaju Produk Yang Telah di Pos Disini

    Tracking No 14/2/2014

    EF213551268MY - Nurul hidayah
    EF213551325MY - Azmira bt. Mohamed Daud
    EF213551311MY - Nurliyana Mohd Noor
    EF213551308MY - Rosni Abd. Ghani
    EF213551299MY - Fadlullah Yusop
    EF213551285MY - Mazni Suhana Hj Mahali
    EF213551387MY - Noratika Marsat
    EF213551360MY - Ilyana Ismail
    EF213551356MY - Normah Mohd Yusof
    EF213551342MY - Nurul Madhirah Rosli
    EF213551339MY - Hasbullah Husin
    EF213551373MY - Sariah Simat
    EF213551395MY - Suryani Jaafar
    EF213551400MY - Zenudin Aziz
    EF213551427MY - Zawiyah Yudin
    EF213551413MY - Marzitah
    EF213551271MY - Nurul Izza Osman

  • KEPADA ANDA YANG TELAH MEMBELI PRODUK HOMEOPATHY KAMI BUAT KALI PERTAMA,KEDUA DAN KE TIGA JUTAAN TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN.UBAT PALING MUJARAB IALAH KEYAKINAN PADA DIRI SENDIRI DAN TIDAK PUTUS ASA

  • Pengunjung AZHAAN BROTHERS SHOP Telah Mencecah 35000 Orang Sebulan Dan Sedang Menuju Ke Angka 50,000 Orang Sebulan

  • BE AZHAAN BROTHERS SHOP FANS

  • BERIKUT IALAH SENARAI PRODUK HOMEOPATHY (SILA KLIK GAMBAR UNTUK MELIHAT KETERANGAN PRODUK)

  • KLIK GAMBAR UNTUK PAKEJ JERAWAT EKONOMI PALING LARIS

  • MILIKI BADAN RAMPING DAN SLIM DENGAN PHYTOLACCA AMERICANNA

  • KLIK GAMBAR UNTUK PRODUK MEMBESAR, MEMADAT DAN MEMANTAPKAN PAYUDARA

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET RAWATAN RAMBUT GUGUR DAN BOTAK HOMEOPATHY

    http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TPJJa5RLn8I/AAAAAAAAApg/fA45cJ5F1bU/s1600/bio%2Bbotak%2B200px.JPG
  • Alfalfa Tonic gINSENG uNTUK TAMBAH SELERA MAKAN DAN BADAN KURUS

  • SUSAH NAK BERAK,PERUT SAMPAI KEMBUNG DAN TERPAKSA MENERAN ..klik gambar

    http://www.promosi4u.com/wp-content/uploads/2012/05/774559-500x347.jpg
  • ANDA KURANG DARAH,PENAT MELAMPAU DAN SUSAH TIDOR..? KAMI BANTU ANDA

    http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-TuEt4sGXI/AAAAAAAAAek/hHK1g5tVQIk/s1600/vita-c15.jpg
  • RAHSIA ANAK BERJAYA DALAM PEPERIKSAAN

    http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/SwQZlRaWNuI/AAAAAAAAASo/uzQHlhCl-hQ/s1600/Iq+and+eq+Booster.JPG
  • PRODUK PENYAKIT KULIT KRONIK (Psiorasis)

  • ANDA NAK TAHAN LAMA SEBELUM MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS…CUBA YANG NI..

  • CARA MUDAH MILIKI ZAKAR BESAR,KUAT,PANJANG DAN TAHAN LAMA

  • Set Jerawat dan Jeragat ZARRAZ PARAMEDICAL

  • PAKEJ JERAWAT Hepar Sulphuris Calcareum (HSC30)

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET HOMEOPATHY KOMPREHENSIF MENGHAPUS JERAWAT & JERAGAT

  • CARA MUDAH BUAT SUAMI PUJI ANDA

  • RAPATKAN KEMBALI FARAJ ANDA SEPERTI ANAK DARA

  • KLIK DISINI UNTUK PRODUK LELAKI PERKASA SEHEBAT VIAGRA

  • JANGAN SAMPAI LELAH MERAGUT NYAWA ANDA

  • PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG AZHAAN BROTHERS SHOP

    JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"
  • PRODUK ANDA AKAN DI HANTAR( COURIER) PADA HARI BEKERJA MENGGUNAKAN KHIDMAT POS LAJU MALAYSIA.PRODUK AKAN SAMPAI DALAM MASA 1 KE 3 HARI.(tidak termasuk cuti am dan cuti umum).
  • UNTUK PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

  • LOKASI PENGUNJUNG

  • KENAPA KITA TAK DAPAT APA YANG KITA INGINKAN DAN TAK CAPAI APA YANG KITA TARGET KERANA KITA TIDAK LAKUKAN PERKARA YANG SEPATUTNYA KITA LAKUKAN SEDANGKAN KITA TAHU PERKARA TERSEBUT AKAN MERUBAH KEHIDUPAN KITA

  • SEBELUM ANDA MEMBELI PRODUK DARI AZHAAN BROTHERS SHOP PASTIKAN ANDA MELIHAT VIDEO DI BAWAH.SEMOGA ANDA SEMBUH DARI PENYAKIT ANDA.PETUA PALING PENTING UNTUK SEMBUH DARI PENYAKIT IALAH KEYAKINAN YANG TIDAK DI TAPI-TAPI DAN KESUNGGUHAN YANG TIADA PUTUS ASA..ANDA PASTI DAPAT MELAKUKANNYA SEPERTI INSAN DI BAWAH.JIKA DIA TIDAK PUTUS ASA KENAPA KITA NAK PUTUS ASA..

  • JIKA ANDA INGINKAN WAJAH YANG CANTIK BERUSAHALAH SEPERTI INSAN DALAM VIDEO INI..SELAGI ANDA BELUM PUTUS ASA SELAGI ITU KECANTIKAN AKAN DATANG PADA ANDA…SAYA TAK KISAH BERAPA BANYAK PRODUK ANDA PAKAI..YANG PENTING BERAPA BANYAK KALI ANDA BANGUN DARI KESEDIHAN MELIHAT WAJAH ANDA BERMASALAH…