IQ & EQ BOOSTER UNTUK KECERDASAN MINDA | KAPSUL HERBA UNTUK LELAKI KUAT| CARA MENGATSI KENCING MANIS, DARAH TINGGI DAN KOLESTROL SERTA MENGURUSKAN BADAN08.03.10

SELAMAT DATANG KE AZHAAN BROTHERS SHOP

(Kedai Produk Kesihatan dan Kecantikan Online)

IQ & EQ Booster Untuk Kecerdasan Minda

http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/SwQZlRaWNuI/AAAAAAAAASo/uzQHlhCl-hQ/s1600/Iq+and+eq+Booster.JPG

IQ & EQ Booster telah hampir menyambut tarikh lahir yang ke 12 pada sekitar Februari 2010, dengan wajah baru, botol baru dan harganya sepadan dengan kuantitinya dari yang dahulu hanya 200-250 tablet tapi kini kandungannya 300-350 tablet dengan harga terbaru RM55 & Sabah & Sarawak RM60. Harga IQ & EQ Booster tidak pernah dinaikkan semenjak 1998 sehinggalah hari ini, kenaikkan harga itupun kerana kuantitinya telah berubah.

IQ & EQ Booster masih berfungsi dengan selamat menjana minda anak-anak yang lesu akibat tekanan pembelajaran yang begitu padat. Sekolah Kebangsaan , Sekolah Agama , tuisyen, kokurikulum, kerja rumah dan pelbagai lagi rutin harian yang di input kedalam jadual mereka. Adakah kita sebagai ibu bapa pernah membayangkan betapa penatnya minda dan tubuh mereka?.

IQ & EQ Booster bukanlah remedi ajaib yang diambil dari dasar lautan mahupun dipuncak gunung atau didalam gua misteri tetapi hasil kajian pakar-pakar homeopati semenjak ratusan tahun mengenai “baja minda” yang mampu menghasilkan caj-caj positif kepada otak. Otak adalah tunggak kepada keseluruhan tubuh, sekiranya seseorang itu disahkan “mati otak” maka berakhirlah riwayat seseorang itu walaupun jantung anda masih berdenyut-denyut. Mahalkah remedi ini untuk otak kita?

[tenper2.jpg]

Apa itu IQ ?

IQ adalah akronim bagi Intelligent Quotient, ia merujuk kepada markah yang diperolehi semasa mengadakan ujian standard bagi beberapa orang atau kanak-kanak, dan markah tersebut akan dikira mengikut pengiraan markah yang dijawab oleh seseorang atau kanak-kanak tersebut , contohnya, kanak-kanak berumur 10 tahun mendapat markah setaraf atau lebih tinggi dari kanak-kanak 13 tahun, maka kanak-kanak tersebut mempunyai IQ pada kadar mengikut kiraan seperti dibawah.*

[c684921726bb348c9f018fc942f63543.png]

Contoh mengira IQ* , sekiranya seorang kanak-kanak berumur 10 tahun memperolehi markah setaraf dengan kanak-kanak berumur 13 tahun, maka pengiraannya 100 x 13 bahagi 10 = 130, maka IQ kanak-kanak yang berumur 10 tahun tersebut ialah 130.

Seseorang yang mempunyai IQ yang tinggi tidak semestinya mempunyai EQ yang tinggi juga, kerana IQ hanyalah ukuran untuk menilai kepandaian seseorang didalam bidang ilmiah seperti bidang mathematik dan sains, ia bukanlah merujuk pada emosi dan lain-lain skil.

Ujian IQ ini dicipta oleh seorang Ahli psikologi Peranchis, Alfred Binet pada tahun 1905.

[brain1.jpg]

Apa itu EQ ?

EQ adalah akronim bagi Emotional Quotient atau juga di sebut emotional intelligent. EQ ialah mengenai kapasiti seseorang mengawal emosi diri sendiri dan juga berkebolehan mengawal emosi orang lain, seseorang yang mempunyai tahap yang tinggi EQnya selalunya akan menjadi pemimpin didalam satu kumpulan atau komuniti.

EQ memainkan peranan untuk menjadikan seseorang itu lebih berjaya didalam kehidupan, perhubungan dan juga karier. Sekiranya seorang pelajar itu mempunyai tahap EQ yang baik, ia mampu mengawal diri dari dari terjebak kearah aktiviti tidak sihat, berkebolehan dan mempunyai skil sebagai pemimpin.

Mengikut kajian juga tidak semestinya seseorang yang mempunyai IQ yang tinggi , juga mempunyai EQ yang baik. Ini ialah kerana IQ ialah kebolehan mengira, menghafal dan lebih kepada kepandaian akademik semata-semata tapi EQ pula ia menjurus kearah kawalan emosi, skil, pergaulan, mampu mengawal emosi sendiri dan orang lain dan kecenderungan untuk menjadi ketua didalam satu-satu kumpulan.

Bagaimana Penawar Homeopathy Membantu Otak?

Homeopathy Biochemic Cell Salt (garam tisu) mengimbangi dan memelihara hormon penting iaitu adrenalin (ephinepherine), norepinephrine, atau dopamine. Ini ialah kerana Biochemic Cell Salt (garam tisu) adalah Potassium Phosphate (kalium Phosporicum) adalah sebahagian dari sel-sel didalam otak. Apabila adrenalin pada tahap yang terbaik otak juga berfungsi dengan baik maka keseluruhan tubuh mendapat manfaatnya.

saraf elektrik (electrical nerve)

Otak mempunyai 100 billion sel yang kebanyakkannya terdiri dari saraf-saraf (nerve). Pada asasnya saraf-saraf in boleh dikawal bila anda ingin membuka / tutup, semacam suis lampu di rumah anda, saraf ini (tutup) bila anda berehat atau tidur dan akan (buka) bila saraf itu mengeluarkan atau mencetuskan impuls kearah badan sel yang terdiri dari satu saraf (atau wayar kecil) kecil yang panjang di panggil “axon” dan dihujungnya akan mengeluarkan kimia ke “synapse” di mana akan mencetuskan satu lagi neurons untuk menghantar mesej, sepanjang proses itu berbilion “axon” memproses kuantiti kecil caj elektrik yang dianggarkan kuasa elektriknya seakan mentol elektrik 60 watt!.

[nervous+cells.jpg]

Sel saraf

Disinilah zat Potassium phosphate (kali.Phos) diperlukan untuk melancarkan aliran elektrik tersebut. Alat untuk mengukur aktiviti elektrik didalam otak dipanggil EEG (electroencephalograph).

Info:

  • · axon (akson) suatu serat saraf, satu unjuran yang memanjang dari badan ke sel neuron dan membawa impuls-impuls saraf jauh darinya
  • Synapse (sinaps), ialah celah yang amat kecil pada hujung suatu serat saraf dan melaluinya impuls-impuls saraf melintas dari suatu neuron ke neuron berikutnya. Apabila sampai ke sinaps, suatu impuls menyebabkan pembebasan satu neurotransmitter yang meresap seberang celah sinaps dan mencetuskan suatu impuls elektrik pada neuron berikutnya.

[neuron2.gif]

neuron

Setiap dari berbilion neuron itu akan “memuntahkan” kimia yang akan mencetuskan neuron-neuron baru. Setiap neuron menggunakan kimia yang berlainan, kimia in dipanggil “transmitters”, dan diberi nama seperti epinephrine, norepinephrine, atau dopamine.

Memang terdapat segelintar insan yang dianugerah Allah dengan kadar IQ yang tinggi, tetapi golongan ini tidak ramai. Percayakah anda ? Anak-anak anda yang dilahirkan dengan kadar IQ yang biasa (average) boleh menjadi anak-anak yang genius?.

Saya sering berhadapan jawapan dari segelintir ibu bapa seperti ini,

“anak saya tidak makan apa-apa ubat pun, tapi score 5A”

Memang benar anak-anak itu mampu memperolehi keputusan yang cemerlang di dalam peperiksaan, tapi tahukah anda minda juga memerlukan nutrisi atau “baja” bagi mencetus impuls-impuls positif.

Kekurangan zat nutirisi menjadikan anak-anak itu seorang murid yang pasif dan hanya pintar sewaktu menjawab peperiksaan kerana, soalan peperiksaan adalah hasil dari latihan ulang kaji dan latih tubi. Anak-anak itu akan menjadi seperti robot yang mahir menjawab soalan sahaja, tetapi mereka tidak ada pencetus untuk berdikari di masa zaman pekerjaan mereka nanti.

Apa itu adrenalin?, adrenalin ialah hormon terpenting yang dirembeskan oleh bahagian medulla kelenjar adrenal. Ia mempunyai kesan-kesan yang meluas ke atas peredaran, otot-otot dan metabolisme gula. Tindakan jatung bertambah, kadar dan tingkat pernafasan bertambah, kadar metabolik meningkat: daya pengecutan otot bertambah baik manakala permulaan kelesuan otot diperlambatkan. Pada masa yang sama bekalan darah ke pundi kencing dan usus-usus dikurangkan.

Sementara norepinephrine (norepinefrin) atau noradrenaline (noradrenalin) ialah hormon yang berhubung rapat dengan adrenalin, dirembeskan oleh medulla kelenjar adrenal dan juga dikeluarkan sebagai satu neurotransmitter pada hujung saraf simpatetik. Di antara tindakan-tindakannya ialah penyempitan pembuluh darah kecil – pembuluh darah yang mengakibatkan kenaikan tekanan darah sekiranya proses ini tidak terkawal. Dopamine ialah sebagai agen penghantar.K

Kesimpulannya komputer yang direka oleh manusia bukanlah tandingan bagi otak manusia yang dicipta oleh Allah.

Menjana “Booster” IQ & EQ, Kisah Benar atau Gimik?

Mengimbau kembali kisah silam saya sendiri di sekitar tahun 1974 sewaktu itu saya berumur lima tahun, sudah boleh membaca Majalah Dewan Pelajar, terbitan Dewan Bahasa Dan Pustaka. Paling saya minati ialah komik yang berkonsepkan pengajaran yang didukung oleh watak BUJAL.

Sewaktu di darjah satu pada waktu itu kanak-kanak yang celik huruf amatlah sedikit, oleh itu guru kelas saya sewaktu ketiadaannya didalam kelas , akan meamanahkan saya menjadi “guru” kerdil pada kawan-kawan saya didalam kelas.

Saya tidak dilahirkan sebagai genius, malah ibu saya yang mengajar saya membaca itu pun hanya bersekolah sekadar darjah enam pada penghujung 40an. Tetapi ibu saya mempunyai perwatakan yang garang dan serius, mungkin kerana itulah yang membolehkan saya membaca pada usia semuda itu. Pada waktu itu juga pemakanan seharian lebih kepada makanan tradisi yang menyihatkan, tidak bercampur bahan pengawet dan perasa yang berlebihan seperti sekarang.

Boleh di katakan anak-anak zaman millennium, amat bertuah kerana terdapat “bantuan” untuk merangsang minda. Pil minda Homeopathy memang terbukti berkeupayaan membantu sebagai “booster” pada minda anak-anak kerana penawar atau pil minda Homeopathy mempunyai Biochemic Cell Salts (Garam tisu) yang terdiri daripada Potassium Phosphate atau dalam Homeopathy dipanggil Kalium Phosporicum. Ia Menjadi pemangkin pada otak dengan kaedah yang selamat, tanpa bahan kimia terlarang dan tidak ada kesan sampingan.

Saya telah menjalankan ujian dan pemerhatian pada kes-kes yang saya telah rawati, saya sendiri merasa takjub dengan izin Allah penawar homeopathy yang saya preskripsikan dapat membantu ramai penuntut-penuntut memperolehi keputusan cemerlang seperti UPSR, PMR, SPM malah diperingkat universiti juga.

Sepanjang tahun 2000 – 2005 , saya telah mempreskripsikan beberapa ibu mengandung termasuk isteri saya sendiri dari awal trimester sehinggalah ke akhir trimester.Hasilnya amat memberangsangkan, seperti bayi saya sendiri pada umur 30 hari , pergerakkan tubuhnya menampakkan kekuatan tulangnya, pandangannya memfokus pada sesuatu dengan baik dan tidak selalu kembung perut (colic).

Ibu-ibu lain juga memberi maklum balas yang hampir sama mengenai bayi-bayi mereka. Bayi-bayi tersebut termasuk bayi saya sudah menjangkau umur 3 tahun. Saya memberi contoh bayi saya sendiri kerana saya memantau dan memberi tugasan seperti menghafal, mengira menggunakan jari, membuat tugasan mudah seperti memberitahu jika dia ingin membuang air besar dan kecil.

Saya amat bersyukur pada Allah kerana, anak saya yang berumur 2 tahun 6 bulan tersebut mampu mengingati tugasan, hafalan, mengira menggunakan jari dan memberitahu bila ingin membuang air besar dan kecil, pertuturannya juga begitu jelas dan sudah tentulah begitu aktif bermain, anak-anak yang bijak sememangnya aktif dan memenatkan ibu bapa.

[DanishM1[1].jpg]

Saya menggelar anak saya ini Baby IQ , ketika berumur 2 bulan

Itulah hasil percubaan yang amat menggalakkan, pada asalnya saya hanya memberi Kalium Phos semenjak awal pembabitan saya didalam Homeopathy, oleh kerana saya amat berminat mengkaji hasil penawar-penawar Homeopathy ini pada kanak-kanak berkaitan minda, maka saya terus mengkaji dan terhasilah IQ & EQ Booster yang mampu menangani IQ dan juga EQ sekaligus.

Saya menggabungkan garam tisu dan beberapa penawar homeopathy yang lazimnya digunakan untuk merawat kekurangan didalam otak, terutama kepenatan minda, kelesuan tubuh, lemah daya hafalan walaupun kanak-kanak tersebut merupakan seorang pelajar yang rajin mengulangkaji, tumbesaran yang tidak sekata, kerap diserang selsema, kes-kes sawan (epilepsy), kahak-kahak, tingkah laku yang liar dan pelbagai masalah kanak-kanak dan remaja.

Preskripsi tersebut ialah:

  1. Kali Phosporicum
  2. Bryta Carbonicum
  3. Gelsemium Semperivenis
  4. Anarcadium Orientalis
  5. Argentum Nitricum

  • Setelah keberkesanan penawar-penawar tersebut telah didokumentasikan, maka saya menyediakan IQ & EQ Booster iaitu 5 penawar didalam 1 botol, memudahkan pengambilan dan menjimatkan kos. Ia dihasilkan berasingan, iaitu sewaktu penyediaan setiap penawar disediakan berasingan bukan dicampur sekaligus, tapi dicampurkan mengikut sama rata kuantitinya (tablet manis) didalam 1 botol IQ & EQ Booster. 

Hasil dari maklum balas pelanggan yang telah memberi anak-anak mereka IQ & EQ Booster, 95% dari mereka merakam tanda kesyukuran pada perubahan positif pada anak-anak mereka. 5% lagi tidak membuat maklum balas atau berhenti mengambil penawar ini.

Dari pemerhatian dari maklum balas tersebut, amat bertetapan dengan nama penawar ini, IQ & EQ Booster kerana selain dari “booster” IQ ia juga “booster” pada EQ anak-anak tersebut.

Anak-anak tersebut mampu memperolehi keputusan yang 1-2 kali ganda baik dari sebelumnya dan mereka boleh berkomunikasi, menerima arahan dengan baik, bergaul bersama rakan sebaya dengan yakin dan mampu beriteraksi dengan guru-guru dengan lebih baik.

Perilaku seolah-olah suka berkhayal, menyendiri dan susah untuk mengikut arahan dengan betul atau terlalu aktif, degil dan tidak menurut arahan pada kanak-kanak juga dapat diatasi selepas itu, ini menunjukkan gabungan garam tisu dan penawar-penawar seperti dibawah juga dapat merawat kes-kes ADD & ADHD yang ringan (mild).

Sekiranya ibu bapa memberi secara berterusan ADD & ADHD juga mampu ditangani.

Terdapat 1-2 kes epilepsy (sawan), dilaporkan semasa kanak-kanak tersebut mengambil IQ & EQ Booster , kanak-kanak tersebut tidak mengalami serangan sawan seperti kebiasaannya, epilepsy adalah kes yang tidak diketahui puncanya tetapi ada berkaitan dengan aliran lebihan caj-caj elektirk yang terjadi di otak. Kesan-kesan luar biasa yang terjadi di dalam otak akan mengakibatkan epilepsy.

Sekiranya anda mengatakan hanya gimik perniagaan sahaja, cubalah dan lihat hasilnya, ia juga mampu melambatkan proses atau mengekalkan prestasi otak dari terjadinya lupa dan hilang ingatan akibat tua atau nyayuk. Ini terjadi kerana tidak ada atau kekurangan bekalan sel-sel saraf baru yang dihantar atau sampai di otak, ia digelar short term memory loss, untuk mempastikan bekalan sel-sel saraf baru sentiasa cukup di otak Potassium phosphate amat penting di ambil setiap hari, Potassium phosphate didalam IQ & EQ Booster ialah Kalium Phospricum (kali.phos) yang memang sebahagian dari keperluan sel-sel saraf otak kita. Oleh itu “otak adalah boss kita” hargailah otak kita kerana tanpa otak yang sihat, seluruh tubuh akan terlibat dan menjadi lemah, berbagai penyakit akan menyerang kita selepas itu kerana “boss” tidak mampu mengawalnya.

IQ & EQ Booster untuk kegunaan semua lapisan umur bagi menangani masalah yang melibatkan minda, hafalan, menguatkan memori, melambatkan proses lupa akibat tua, otot-otot, percakapan dan lain-lain

HARGA

RM55 & Sabah & Sarawak RM60

CARA MEMESAN

SILA TAIP

IQ & EQ BOOSTER | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

____________________________________________

PRODUK HOMEOPATHY SETERUSNYA

CARA MENGATSI KENCING MANIS, DARAH TINGGI DAN KOLESTROL DENGAN PRODUK HOMEOPATHY

Hari Raya Aidil Fitri DAN aidil Adha Dan Masalah Kesihatan

Selamat …. Selamat .. selamat hari raya … minta mak kuih sepotong kerana perut sudah kosong. Begitulah lagu raya yang sering berkumandang bila hari lebaran menjelma tiba. Bila hari raya pasti ada yang merungut mengenai kolesterol atau tekanan darah yang meningkat akibat dari juadah-juadah yang dimakan sewaktu jamuan hari raya.

Ketupat, rendang, nasi tomato, nasi briyani, rendang tok dan bermacam-macam lagi juadah ditambah kelazatan dengan air sirap, bikarbonat dan pelbagai perisa yang lazat. Para penderita tekanan darah tinggi dan kencing manis pasti akan merungut kerana terpaksa hanya melihat juadah-juadah tersebut. Pantang? Ada yang pantang tengok habis dibedalnya , ada yang benar-benar pantang, aduhai tak best kan.

Berat badan juga akan naik dek kerana “meriahnya” jemputan rumah terbuka. Semua baju-baju raya hanya akan menjadi perhiasan almari selepas hari raya. Sedihnya baju mahal tetapi hanya jadi perhiasan almari.

Untuk mengatasi gejala sindrom hari raya ini produk yang amat membantu ialah seperti berikut ,

1. Garlic R79 – untuk kolesterol, tekanan darah tinggi dan komplikasi jantung

HARGA = RM80

r79-twin

INFO LANJUT KLIK WEBSITE DI BAWAH

WWW.MUDAH.AZHAAN.COM

2. Dibonil – untuk pesakit kencing manis yang tidak bergantung kepada insulin (tahap 2).

HARGA = RM80

3. Card Aid & Beepee Aid – untuk masalah jantung dan tekanan darah

HARGA = RM80

4. Phytolacca Americana 3 in 1 – untuk mengawal berat badan dan nafsu pemakanan.

HARGA = RM110

INFO LANJUT KLIK WEBSITE DI BAWAH

WWW.MUDAH.AZHAAN.COM

Saya sendiri walaupun tidak mengalami masalah penyakit seperti jantung, kencing manis dan tekanan darah tinggi, produk-produk ini sentiasa menjadi bekalan didalam beg sebagai persediaan dan langkah pencengahan selepas mengambil makanan berlemak dan minuman yang manis. Saya akan mengambil 1 biji Garlic R79 untuk mengawal kolesterol dan 10 titis Dibonil untuk mengawal paras glukos. Produk-produk ini juga boleh membantu sekiranya terjadi serangan seperti darah tinggi dan peningkatan paras glukos yang sering terjadi kepada ibu, bapa , datuk dan nenek sewaktu anda dikampung.

LANGKAH PENCEGAHAN PENTING DARI MERAWAT

HARGA

Pakej  : Garlic R79 + Dibonil + Card Aid + Beepee Aid RM190 . Pakej ini tidak termasuk Phytolacca Americana 3 in 1.

CARA MEMESAN

SILA TAIP

PAKEJ Garlic R79, Diabomil, Card Aid | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

____________________________________________________________

PRODUK SETERUSNYA HERBA HOMEOPATHY UNTUK MEMBESAR,MEMANJANG,DAN MENGUATKAN ZAKAR LELAKI

KAMA herbs ( SUDAH TERJUAL BERIBU BOTOL SELURUH MALAYSIA

FUNGSI KAMAHERBS

- SEBAGAI PRODUK MEMANJANGKAN ZAKAR

- MENGUATKAN TENAGA BATIN

- MELAMBATKAN PANCUTAN

- MENYELESAIKAN MASALAH MATI PUCUK

- MENAMBAH NAFSU SEKS

- MELANCARKAN PEREDARAN DARAH

- MEMBESARKAN ZAKAR

- MEMANJANGKAN ZAKAR

- MENYEGARKAN ZAKAR AGAR BERFUNGSI SEMAKSIMUM MUNGKIN

- MENAMBAHKAN KEMAMPUAN MELAKUKAN SEKS BERULANG KALI

Hasil dari maklum balas oleh para pembeli , tujuh puluh peratus (70%), mengatakan mereka mula merasa kesan baik dari KAMAherbs seperti ereksi yang mantap dan bertenaga, tahan lama dari sebelum mengambil KAMAHerbs, penis “bangun” diwaktu pagi setelah beberapa lama ia tidak begitu, kuantiti sperma yang banyak walaupun baru bersama isteri didalam 1-2 hari, sakit pinggang berkurangan atau hampir tidak sakit pinggang langsung sewaktu bangun dari tidur, mudah tidur diwaktu malam, emosi lebih tenang, merasa saiz penis lebih besar dari sebelum ini,mereka merasa perubahan ini selepas satu atau dua minggu (1-2 minggu) mengambil KAMAherbs sebagai makanan kesihatan secara teratur dan kesan lebih pantas sekiranya tidak merokok dan melakukan masturbasi.

Oleh itu saya tidak menggelar KAMAherbs sebagai herba magis tetapi ia adalah herba hebat!!. Nanti saya akan bercerita kenapa KAMAherbs adalah herba hebat dengan rumusan yang hebat seperti Indian Viagra dan Indian Ginseng dan juga Tribulus.

Harga termasuk penghantaran : RM150

KRLEBIHAN KAMAherbs DAN MENGAPA IA SANGAT LARIS DAN TERKENAL

[kamaherbs3.JPG]

Sewaktu di “online” kan KAMAherbs ni ramai yang tertanya-tanya, herba apa la pula ni kan … KAMA di depannya macam ayat yang “common” je kan. Betul la macam korang fikir tu “KAMASUTRA” , kenapa Kamasutra? Jawapannya mudah , kerana herba-herba yang digunakan ialah Indian Ginseng dan Indian Viagra yang tersohor di seantero dunia. Malah nama herba hebat Ashwaganda telah tertera didalam kitab KAMASUTRA, sebagai raja herba dari pelbagai herba yang terdapat didalam kitab tersebut. Maka tidak keterlaluanlah jika diberi nama KAMAherbs Indian Ginseng atau Ashwaganda, nama saintifiknya ialah Withania Somnifera dan Safed musli atau nama saintifiknya Chlorophytum borivillianum yang telah dilapurkan mempunyai permintaan melebihi bekalan. Kerajaan India menggalak para petaninya untuk mengusahakan Ashwaganda secara intensif, dengan memberi kemudahan kepada para petani untuk memohon bantuan pinjaman bagi mengusahakan penanaman Ashwaganda dan Safed Musli atau “Indian Viagra”.

Ashwagandha, Ashwa bermaksud kuda , manakala ganda bermaksud wangian, ini merujuk kepada kekuatan seksual bak seekor kuda.

Bahan aktif yang dapat dikesan didalam Ashwaganda

Withaferin, Withanolides, Withanine, sitoindosides, Somniferine, Alkaloids dan Ethanolides. Withanolides dipercayai mempunyai pelbagai fungsi perubatan . Herba ini menstimulasi sistem sel imun seperti lymphocytes ( sel darah putih dan sistem imun vetebrate). Ashwaganda mengawal inflamasi (jika terjadi) dan mempertingkatkan memori atau minda. Pengambilan Ashwaganda dan Safed musli secara serentak akan membaikpulih sistem tubuh terutama sistem reproduksi lelaki. Aswaganda juga terkenal sebagai tonik atau herba adoptogen.

Bagaimana KAMAherbs berfungsi ?

Sekiranya ada produk yang boleh menjanjikan bahawa anda akan mendapat ereksi selepas 30-60 minit, pada pandangan saya ia mempunyai bahan-bahan perangsang seperti sidenafil, macam kes yang dilapurkan baru-baru ini, patut la “power” semacam je lepas minum kopi tersebut, rupa-rupanya kopi tersebut telah dicampur dengan sidenafil, bahan yang digunakan didalam Viagra. Nasihat saya kepada insan-insan yang inginkan kesan yang pantas, hentikanlah keinginan yang boleh membawa malapetaka ini dan kembalilah ke jalan yang agak jauh tetapi anda boleh mendapat manfaat yang kekal.

Konsep penyembuhan KAMAherbs adalah sama seperti lain-lain produk, Viagra , Vimax dan pelbagai nama lagi dipasaran. Ramuan herba yang berkualiti tinggi didalam KAMAherbs akan bertindak mengawal stres yang menjadi masalah utama kepada individu yang mengalami ED. Hasil kajian menunjukan stres adalah punca utama kepada ED, ereksi pra-matang, kehilangan libido (nafsu seksual) dan pelbagai masalah kesihatan lain seperti obesiti, kesuburan, kemurungan, darah tinggi, jerawat dan lain-lain.

KAMAherbs akan merawat ED dengan memberi kesan secara semulajadi, yang membolehkan otot di antara dinding arteries (saluran yang membawa darah beroksigen) didalam penis membesar atau tidak mengecut (ia releks). Ini membolehkan saluran itu membesar dan membenarkan lebih banyak darah melaluinya dan membolehkan erection (penis mengeras) dan menjadikan penis lebih besar.

http://4.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-VY6ZzHLkI/AAAAAAAAAe8/15tY8BWv9hg/s1600/penistransverse.jpg

Zakar atau penis lelaki mempunyai 2 saluran, salah satunya Corpora Cavernosa , Corpora Cavernosa ialah saluran diatas penis sementara Corpus Spongiosum dibahagian bawah penis .Urethra ialah saluran kencing dan pengeluaran sperma. Bila saluran ini tidak relek atau mengecut maka bekalan darah tidak dapat memasuki penis dan terjadi ED. Herba-herba ini membantu untuk kedua-dua saluran ini menampung lebih banyak darah, tidak mustahil penis anda mendapat ereksi yang padu, bertenaga dan menjadikan penis anda lebih panjang dan besar.

http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-Vbzo3XwqI/AAAAAAAAAfE/sIACx7tnaVI/s1600/corpa.jpg

Bahan-bahan utama KAMAherbs

http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-Vhc2qffuI/AAAAAAAAAfM/gbn_5S252oo/s1600/ashwagandha2.jpeg

Ashwaganda adalah tumbuhan yang tumbuh di India, Paksitan dan Sri Lanka, menyerupai pokok tomato dan satu species dengan pokok tomato. Pakar Ayurvedic telah mendapati Ashwaganda telah tertulis didalam kitab KAMASUTRA sebagai tumbuhan yang amat hebat diantara tumbuh-tumbuhan aphrodisiac yang tercatat didalam kitab tersebut. Ashwaganda juga digelar dengan pelbagai nama seperti Indian Ginseng, Winter Cherry, Ajaganda, Sam Al Ferakh dan lain-lain lagi mengikut bahasa Negara masing-masing. Ashwaganda

Ashwaganda adalah herba adoptogen, istilah ini digunakan oleh herbalist (ahli herba bertauliah) sebagai merujuk kepada herba semulajadi yang membantu menguatkan ketahanan tubuh kepada stress, trauma, kerisauan melampau dan keletihan melampau. Kesemua herba adoptogen adalah anti-oxidant (antioxidants berfungsi melawan dan mempertahankan tubuh dari serangan unsur tidak baik sehingga boleh merosakkan tubuh manusia). Herba adoptogen juga adalah bebas toksik.

http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-VhdJVrIaI/AAAAAAAAAfU/NZXEaneHcyc/s1600/Chlorophytumborivilianum.gif

Safed Musli juga dianggap tumbuhan “ajaib” hingga digelar “wonder crop”, “herbal Viagra” dan “root of gold” kerana kesan terapuetik yang mempunyai nutirisi tonik seperti 25 bahan alkaloid, protein, karbohidrat, steroid dan polysaccharides yang boleh dimanfaat oleh sistem tubuh manusia. Herba hebat ini telah dikaji dan disahkan mampu,

v Safed Musli mempunyai kesan anti-ageing. Kesan ini membolehkan herba hebat ini menyegarkan tubuh dan minda tanpa kesan sampingan

v Selain Ashwaganda , Safed Musli juga di anggap “teman baik bagi lelaki” . Ia adalah herba aphrodisiac yang amat hebat untuk merawat system reproduksi lelaki seperti mati pucuk, pancutan pra-matang dan kuantiti sperma yang tidak mencukupi.

v Merawat keletihan mental dan fizikal

v Menaiktaraf sistem ketahanan badan.

v Ia juga digunakan sebagai herba untuk merawat kencing manis dan sakit-sakit sendi (arthritis)

Ginseng adalah tumbuhan adoptogen seperti Ashwaganda yang biasanya boleh didapati dinegara Asia yang beriklim sejuk dan biasanya di tanah tinggi seperti digunung yang biasanya di Negara China, Korea dan Jepun. Ginseng adalah tumbuhan yang lambat untuk membesar menjadikan ginseng amat berharga dipasaran. Sebagai herba adoptogen Ginseng bertindak hampir sama kesannya dengan Ashwaganda. Gandingan Ginseng dan Ashwaganda akan memberi kesan “double impact” dimana kedua-dua ginseng ini mempunyai kesan ginsenosides (steroid semulajadi) yang berbeza-beza.

TAPI MUNGKIN ANDA BERFIKIR BANYAK KALI UNTUK MEMBELI PRODUK INI……

NILAI RM150 ADALAH KECIL JIKA DI BANDINGKAN DENGAN KEPUTUSAN YANG ANDA PEROLEHI NANTI..

- BAYANGKAN ISTERI ANDA TERSENYUM SELEPAS BERSAMA DENGAN ANDA….

- KEYAKINAN ANDA BERTAMBAH

- ANDA TIDAK MERASA RENDAH DIRI LAGI UNTUK BERSAMA ISTERI ANDA…

- KEPUASA TERPAMPANG DI WAJAH ISTERI ANDA

- ISTERI ANDA MEMUJI ANDA…..”ABANG POWER LA”….”TERIMA KASIH ABANG…..”

SEGALA KENIKMATAN DI ATAS TIDAK TERNILAI OLEH WANG RINGGIT…

HIDUP HANYA SEKALI….JANGAN SAMPAI SUDAH TERLEWAT BARU ANDA MEMBUAT TINDAKAN……

HARI ESOK BERMULA DENGAN APA YANG KITA LAKUKAN HARI INI……

CARA MEMESAN

SILA TAIP

KAMAHERBS | NAMA PENUH| ALAMAT| NO TELIFON

DAN HANTAR KE

0125806029

SELEPAS ITU SILA TUNGGU SMS DARI PIHAK KAMI

SELEPAS ANDA BANK IN KEDALAM AKAUN SILA SMS

NAMA PENUH | TARIKH & WAKTU ANDA BANK IN DUIT

MAKLUMAT AKAUN SILA KLIK BUTTON DI BAWAH

ATAU

SILA PERGI KE MENU “PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN”

UNTUK MEMESAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

SILA TURUN KE BAWAH UNTUK MELIHAT LEBIH BANYAK PRODUK

ATAU LIHAT PADA MENU DI SEBELAH KANAN ANDA

………………………………………………………………………………………………………………………………………….

INFO KESIHATAN PERCUMA UNTUK PENGUNJUNG AZHAAN BROTHERS SHOP

APA ITU TEKANAN DARAH TINGGI

Tekanan darah adalah tekanan yang dikenakan terhadap pembuluh arteri semasa peredaran darah yang disebabkan oleh denyutan jantung. Darah tinggi atau Hipertensi (Inggeris = Hypertension) merujuk kepada Tahap tekanan darah yang meningkat lebih tinggi dari tahap biasa secara kronik. Pesakit yang mempunyai sekurang-kurangnya tiga bacaan tekanan darah yang melebihi 140/90 mmHg semasa berehat dijangka mempunyai keadaan darah tinggi.

Kadar tekanan darah tidak sama sepanjang masa. Ia sering berubah-ubah mengikut keperluan badan anda. Jika tekanan darah anda tinggi, doktor anda akan memeriksa semula tekanan darah anda untuk beberapa kali bagi menentukan kadar tekanan darah anda yang sebenar.

Tekanan darah ada dua ukuran dan biasanya diukur seperti berikut – 120 /80 mmHg. Nombor atas (120) menunjukkan tekanan ke atas pembuluh arteri akibat denyutan jantung. Ia dipanggil tekanan sistolik. Nombor bawah (80) menunjukkan tekanan semasa jantung berehat di antara pengepaman. Ia dipanggil tekanan diastolik. Masa yang paling baik untuk mengukur tekanan darah adalah semasa anda rehat dan dalam keadaan duduk atau baring.

PUNCA DARAH TINGGI

Menurut kertas penyelidikan April 2007 yang dihasilkan oleh pakar sains British, penyakit vaskular otak adalah punca tekanan darah tinggi, bukannya penyakit vaskular pada jantung seperti yang dipercayai sebelum ini. Protein yang terdapat pada otak yang dikenali sebagai JAM-1 didapati bertanggungjawab bagi memerangkap sel darah putih yang kemudian menyebabkan keradangan dan menghalang aliran darah, mendorong kepada kekurangan bekalan darah pada otak yang kemudian mengawal tekanan darah dalam badan

Jenis-jenis Hipertensi

1. Hipertensi Primer – Ini membentuk sebahagian besar dari hipertensi-hipertensi. Punca  peningkatan tekanan adalah tidak diketahui. Akan tetapi, faktor-faktor risiko adalah :-

Sejarah hipertensi dalam keluarga.
Kegemukan.
Pengambilan garam dan alkohol yang melampau.
Merokok
Tekanan yang melampau.

2. Hipertensi Sekunder – Bentuk ini, seperi yang digambarkan oleh namanya, adalah peningkatan tekanan darah disebabkan oleh punca-punca/penyakit-penyakit yang lain seperti:-

Penyakit-penyakit Ginjal.
Penyakit-penyakit  Endokrin.
Disebabkan Ubat.
Kecacatan kelahiran.
Punca-punca lain.

Komplikasi-komplikasi

Tekanan darah tinggi (kadang-kadang dirujuk sebagai “pembunuh senyap”) harus dimantau selalu dan dirawat oleh seorang doktor. Jika tidak dikesan atau jika tidak dirawat dengan betul, ia boleh membawa kepada komplikasi-komplikasi seperti :-

Strok – yang berlaku apabila salur darah ke otak disekat, bocor dan pecah.
Jantung – salur darah yang membekalkan otot-otot jantung disekat sepenuhnya.
Kegagalan jantung – jantung tidak dapat mengepam darah dengan secukupnya.
Kerosakan Ginjal.
Kerosakan Mata.

Tanda-tanda dan Gejala-gejala

Biasanya, pada hipertensi primer atau esensial, tiada gejala-gejala yang dikesan sehinggalah komplikasi berlaku. Terdapat hanya satu cara untuk mengesan hipertensi iaitu dengan selalu memeriksa tekanan darah. Anda harus berjumpa dengan doktor anda jika anda mengalami mana-mana atau semua yang berikut :-
Tekanan diastolik melebihi 90mm Hg.
Pembengkakkan pada pergelangan kaki atau jari.
Tercungap-cungap.
Pandangan yang kabur.
Pendarahan di hidung yang sering berulang.
Sakit kepala yang berterusan.
Pening

YANG BENAR,

AZHAAN

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Posted in PETUA MELAKUKAN SEKS, PRODUK LELAKI, PRODUK SUAMI ISTERI, PRODUK ZAKARwith 1,799 Comments →

  • You Avatar
  • Maaf jika gambar dalam blog ini agak keterlaluan, ianya hanya untuk tujuan perubatan

  • Wak-Doyok-Mohammad-Azwan-Shah-for-Fairuz-Ramdan
  • Anda Boleh Cek Tarcking Number Poslaju Produk Yang Telah di Pos Disini

    Tracking No 14/2/2014

    EF213551268MY - Nurul hidayah
    EF213551325MY - Azmira bt. Mohamed Daud
    EF213551311MY - Nurliyana Mohd Noor
    EF213551308MY - Rosni Abd. Ghani
    EF213551299MY - Fadlullah Yusop
    EF213551285MY - Mazni Suhana Hj Mahali
    EF213551387MY - Noratika Marsat
    EF213551360MY - Ilyana Ismail
    EF213551356MY - Normah Mohd Yusof
    EF213551342MY - Nurul Madhirah Rosli
    EF213551339MY - Hasbullah Husin
    EF213551373MY - Sariah Simat
    EF213551395MY - Suryani Jaafar
    EF213551400MY - Zenudin Aziz
    EF213551427MY - Zawiyah Yudin
    EF213551413MY - Marzitah
    EF213551271MY - Nurul Izza Osman

  • KEPADA ANDA YANG TELAH MEMBELI PRODUK HOMEOPATHY KAMI BUAT KALI PERTAMA,KEDUA DAN KE TIGA JUTAAN TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN.UBAT PALING MUJARAB IALAH KEYAKINAN PADA DIRI SENDIRI DAN TIDAK PUTUS ASA

  • Pengunjung AZHAAN BROTHERS SHOP Telah Mencecah 35000 Orang Sebulan Dan Sedang Menuju Ke Angka 50,000 Orang Sebulan

  • BE AZHAAN BROTHERS SHOP FANS

  • BERIKUT IALAH SENARAI PRODUK HOMEOPATHY (SILA KLIK GAMBAR UNTUK MELIHAT KETERANGAN PRODUK)

  • KLIK GAMBAR UNTUK PAKEJ JERAWAT EKONOMI PALING LARIS

  • MILIKI BADAN RAMPING DAN SLIM DENGAN PHYTOLACCA AMERICANNA

  • KLIK GAMBAR UNTUK PRODUK MEMBESAR, MEMADAT DAN MEMANTAPKAN PAYUDARA

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET RAWATAN RAMBUT GUGUR DAN BOTAK HOMEOPATHY

    http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TPJJa5RLn8I/AAAAAAAAApg/fA45cJ5F1bU/s1600/bio%2Bbotak%2B200px.JPG
  • Alfalfa Tonic gINSENG uNTUK TAMBAH SELERA MAKAN DAN BADAN KURUS

  • SUSAH NAK BERAK,PERUT SAMPAI KEMBUNG DAN TERPAKSA MENERAN ..klik gambar

    http://www.promosi4u.com/wp-content/uploads/2012/05/774559-500x347.jpg
  • ANDA KURANG DARAH,PENAT MELAMPAU DAN SUSAH TIDOR..? KAMI BANTU ANDA

    http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-TuEt4sGXI/AAAAAAAAAek/hHK1g5tVQIk/s1600/vita-c15.jpg
  • RAHSIA ANAK BERJAYA DALAM PEPERIKSAAN

    http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/SwQZlRaWNuI/AAAAAAAAASo/uzQHlhCl-hQ/s1600/Iq+and+eq+Booster.JPG
  • PRODUK PENYAKIT KULIT KRONIK (Psiorasis)

  • ANDA NAK TAHAN LAMA SEBELUM MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS…CUBA YANG NI..

  • CARA MUDAH MILIKI ZAKAR BESAR,KUAT,PANJANG DAN TAHAN LAMA

  • Set Jerawat dan Jeragat ZARRAZ PARAMEDICAL

  • PAKEJ JERAWAT Hepar Sulphuris Calcareum (HSC30)

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET HOMEOPATHY KOMPREHENSIF MENGHAPUS JERAWAT & JERAGAT

  • CARA MUDAH BUAT SUAMI PUJI ANDA

  • RAPATKAN KEMBALI FARAJ ANDA SEPERTI ANAK DARA

  • KLIK DISINI UNTUK PRODUK LELAKI PERKASA SEHEBAT VIAGRA

  • JANGAN SAMPAI LELAH MERAGUT NYAWA ANDA

  • PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG AZHAAN BROTHERS SHOP

    JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"
  • PRODUK ANDA AKAN DI HANTAR( COURIER) PADA HARI BEKERJA MENGGUNAKAN KHIDMAT POS LAJU MALAYSIA.PRODUK AKAN SAMPAI DALAM MASA 1 KE 3 HARI.(tidak termasuk cuti am dan cuti umum).
  • UNTUK PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

  • LOKASI PENGUNJUNG

  • KENAPA KITA TAK DAPAT APA YANG KITA INGINKAN DAN TAK CAPAI APA YANG KITA TARGET KERANA KITA TIDAK LAKUKAN PERKARA YANG SEPATUTNYA KITA LAKUKAN SEDANGKAN KITA TAHU PERKARA TERSEBUT AKAN MERUBAH KEHIDUPAN KITA

  • SEBELUM ANDA MEMBELI PRODUK DARI AZHAAN BROTHERS SHOP PASTIKAN ANDA MELIHAT VIDEO DI BAWAH.SEMOGA ANDA SEMBUH DARI PENYAKIT ANDA.PETUA PALING PENTING UNTUK SEMBUH DARI PENYAKIT IALAH KEYAKINAN YANG TIDAK DI TAPI-TAPI DAN KESUNGGUHAN YANG TIADA PUTUS ASA..ANDA PASTI DAPAT MELAKUKANNYA SEPERTI INSAN DI BAWAH.JIKA DIA TIDAK PUTUS ASA KENAPA KITA NAK PUTUS ASA..

  • JIKA ANDA INGINKAN WAJAH YANG CANTIK BERUSAHALAH SEPERTI INSAN DALAM VIDEO INI..SELAGI ANDA BELUM PUTUS ASA SELAGI ITU KECANTIKAN AKAN DATANG PADA ANDA…SAYA TAK KISAH BERAPA BANYAK PRODUK ANDA PAKAI..YANG PENTING BERAPA BANYAK KALI ANDA BANGUN DARI KESEDIHAN MELIHAT WAJAH ANDA BERMASALAH…