AzhaaN Brothers SHop = Anda Main Tak Sampai 5 Minit? Anda Mengalami Pancutan Pramatang?SUDAH LAMA BERKAHWIN TAPI BELUM DAPAT ANAK???05.30.10

ADAKAH ANDA MEMPUNYAI CABARAN DI BAWAH……………………….??????

-           LEMAH  TENAGA BATIN

- SUDAH LAMA BERKAHWIN TAPI BELUM DAPAT ANAK

- sudah mencuba banyak kaedah tapi masih belum mendapat kepuasan da;lam hubungan suami isteri

-           ALAT KELAMIN ANDA LEMAH

-           ALAT KELAMINNYA TIDAK TEGANG DAN LEMBIK

-           ALAT KELAAMINNYA TIDAK TAHAN LAMA DAN CEPAT PANCUT

-           ALAT KELAMINNYA KUAT TAPI NAK KUAT LAGI…

-           ALAT KELAMINNYA TEGANG TAPI CEPAT TERPANCUT

-           INGIN ALAT KELAMIN YANG BESAR, PANJANG DAN TAJAM.

-           INGIN HEBAT DI RANJANG

-           MALU UNTUK MEMBELI PRODUK TERUS DARI KEDAI KERANA MALU JIKA ORANG LAIN TAHU KELEMAHAN ANDA

Anda Main Tak Sampai 5 Minit?

Anda Mengalami Pancutan Pramatang?

Adakah Rutin Seks Anda Terganggu?

-           INGIN MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS BERULANG KALI BERSAMA PASANGAN ANDA.

-           ISTERI YANG INGINKAN PASANGAN ANDA HEBAT KETIKA MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS DENGAN ANDA

-           ISTERI YANG INGINKAN SUAMI ANDA  DAPAT MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS DENGAN ANDA SEHINGGA ANDA PUAS

-           ISTERI YANG INGINKAN SUAMI ANDA HEBAT MELAYANI HUBUNGAN SEKS SEPERTI MULA-MULA KAHWIN DULU..

-           ISTERI YANG TIDAK MERSA PUAS DENGAN HUBUNGAN SEKS ANDA

USAH RISAU LAGI KERANA KAMI ADA JALAN KELUAR UNTUK MASALAH ANDA DI ATAS…

MEMPERKENALKAN PRODUK HEBAT UNTUK LELAKI YANG INGINKAN ISTERI DAN PASANGAN ANDA MERASA BAHAGIA KETIKA MENIKMATI HUBUNGAN SEKS BERSAMA ANDA…

BAYANGKAN ISTERI ANDA TERSENYUM SELEPAS MELAYARI HUBUNGAN INTIM BERSAMA ANDA

MEMPERKENALKAN PRODUK HEBAT MASA KINI….

KAMAherbs sudah menjadi bualan di kedai-kedai kopi malah di Koptiam juga, di lobi hotel pun sudah mula terdengar-dengar bisik-bisik para hartawan dan konglomerat yang inginkan stamina mereka seperti mereka sewaktu muda-muda dahulu. Mereka juga sudah cuak dengan “pil biru”, yang boleh membuat mereka “mati di atas perut”.

“Tak nak lah saya Dato’… tiba-tiba mati atas perut , keluar TV3”, saya terdengar seorang hartawan yang sedang berbual di lobi hotel terkemuka sewaktu sedang bercuti tempoh hari.”Ko surf internet ada produk baru budak aku bagitau, KAMA apa tah KAMAherbs gitulah namanya, katanya power” Dato tersebut menjawab separuh berbisik. Saya tersenyum sendirian , famous juga KAMAherbs ni yer . Tiba-tiba dicubit oleh isteri “ Ha tu senyum-senyum ada apa tu “. Saya jawab ringkas “syyy nanti abang bagi tau yer”.

Soalan cepu emas yang sering ditanya oleh pembeli ialah “berapa lama nak nak nampak kesan?.” KAMAherbs bukanlah herba yang boleh menjanjikan satu minit atau 1 jam untuk membolehkan anda “beraksi”. Ia adalah rumusan seratus peratus herba-herba hebat bukan herba-herba magis yang dicampur dengan Sildenafil atau Taladafil. Oleh itu ia merawat bukanlah untuk membantu merangsang.

Hasil dari maklum balas oleh para pembeli , tujuh puluh peratus (70%), mengatakan mereka mula merasa kesan baik dari KAMAherbs seperti ereksi yang mantap dan bertenaga, tahan lama dari sebelum mengambil KAMAHerbs, penis “bangun” diwaktu pagi setelah beberapa lama ia tidak begitu, kuantiti sperma yang banyak walaupun baru bersama isteri didalam 1-2 hari, sakit pinggang berkurangan atau hampir tidak sakit pinggang langsung sewaktu bangun dari tidur, mudah tidur diwaktu malam, emosi lebih tenang, merasa saiz penis lebih besar dari sebelum ini,mereka merasa perubahan ini selepas satu atau dua minggu (1-2 minggu) mengambil KAMAherbs sebagai makanan kesihatan secara teratur dan kesan lebih pantas sekiranya tidak merokok dan melakukan masturbasi.

Oleh itu saya tidak menggelar KAMAherbs sebagai herba magik tetapi ia adalah herba hebat!!. Ramai sudah menikmati kehebatan produk ini..ANDA BILA LAGI….

JANGAN TUNGGU SAMPAI ISTERI ANDA LARI…

Harga termasuk penghantaran : RM150

Sewaktu di “online” kan KAMAherbs ni ramai yang tertanya-tanya, herba apa la pula ni kan … KAMA di depannya macam ayat yang “common” je kan. Betul la macam korang fikir tu “KAMASUTRA” , kenapa Kamasutra? Jawapannya mudah , kerana herba-herba yang digunakan ialah Indian Ginseng dan Indian Viagra yang tersohor di seantero dunia. Malah nama herba hebat Ashwaganda telah tertera didalam kitab KAMASUTRA, sebagai raja herba dari pelbagai herba yang terdapat didalam kitab tersebut. Maka tidak keterlaluanlah jika diberi nama KAMAherbs Indian Ginseng atau Ashwaganda, nama saintifiknya ialah Withania Somnifera dan Safed musli atau nama saintifiknya Chlorophytum borivillianum yang telah dilapurkan mempunyai permintaan melebihi bekalan. Kerajaan India menggalak para petaninya untuk mengusahakan Ashwaganda secara intensif, dengan memberi kemudahan kepada para petani untuk memohon bantuan pinjaman bagi mengusahakan penanaman Ashwaganda dan Safed Musli atau “Indian Viagra”.Ashwagandha,

Ashwa bermaksud kuda , manakala ganda bermaksud wangian, ini merujuk kepada kekuatan seksual bak seekor kuda.

Bahan aktif yang dapat dikesan didalam Ashwaganda

Withaferin, Withanolides, Withanine, sitoindosides, Somniferine, Alkaloids dan Ethanolides. Withanolides dipercayai mempunyai pelbagai fungsi perubatan . Herba ini menstimulasi sistem sel imun seperti lymphocytes ( sel darah putih dan sistem imun vetebrate). Ashwaganda mengawal inflamasi (jika terjadi) dan mempertingkatkan memori atau minda. Pengambilan Ashwaganda dan Safed musli secara serentak akan membaikpulih sistem tubuh terutama sistem reproduksi lelaki. Aswaganda juga terkenal sebagai tonik atau herba adoptogen.

Bagaimana KAMAherbs berfungsi ?

Sekiranya ada produk yang boleh menjanjikan bahawa anda akan mendapat ereksi selepas 30-60 minit, pada pandangan saya ia mempunyai bahan-bahan perangsang seperti sidenafil, macam kes yang dilapurkan baru-baru ini, patut la “power” semacam je lepas minum kopi tersebut, rupa-rupanya kopi tersebut telah dicampur dengan sidenafil, bahan yang digunakan didalam Viagra. Nasihat saya kepada insan-insan yang inginkan kesan yang pantas, hentikanlah keinginan yang boleh membawa malapetaka ini dan kembalilah ke jalan yang agak jauh tetapi anda boleh mendapat manfaat yang kekal.

Konsep penyembuhan KAMAherbs adalah sama seperti lain-lain produk, Viagra , Vimax dan pelbagai nama lagi dipasaran. Ramuan herba yang berkualiti tinggi didalam KAMAherbs akan bertindak mengawal stres yang menjadi masalah utama kepada individu yang mengalami ED. Hasil kajian menunjukan stres adalah punca utama kepada ED, ereksi pra-matang, kehilangan libido (nafsu seksual) dan pelbagai masalah kesihatan lain seperti obesiti, kesuburan, kemurungan, darah tinggi, jerawat dan lain-lain.

KAMAherbs akan merawat ED dengan memberi kesan secara semulajadi, yang membolehkan otot di antara dinding arteries (saluran yang membawa darah beroksigen) didalam penis membesar atau tidak mengecut (ia releks). Ini membolehkan saluran itu membesar dan membenarkan lebih banyak darah melaluinya dan membolehkan erection (penis mengeras) dan menjadikan penis lebih besar.

http://4.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-VY6ZzHLkI/AAAAAAAAAe8/15tY8BWv9hg/s1600/penistransverse.jpg

Zakar atau penis lelaki mempunyai 2 saluran, salah satunya Corpora Cavernosa , Corpora Cavernosa ialah saluran diatas penis sementara Corpus Spongiosum dibahagian bawah penis .Urethra ialah saluran kencing dan pengeluaran sperma. Bila saluran ini tidak relek atau mengecut maka bekalan darah tidak dapat memasuki penis dan terjadi ED. Herba-herba ini membantu untuk kedua-dua saluran ini menampung lebih banyak darah, tidak mustahil penis anda mendapat ereksi yang padu, bertenaga dan menjadikan penis anda lebih panjang dan besar.

http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-Vbzo3XwqI/AAAAAAAAAfE/sIACx7tnaVI/s1600/corpa.jpg


APA BAHAN YANG TERKANDUNG DALAM KAMAHERBS…????

Bahan-bahan utama KAMAherbs

http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-Vhc2qffuI/AAAAAAAAAfM/gbn_5S252oo/s1600/ashwagandha2.jpeg

Ashwaganda adalah tumbuhan yang tumbuh di India, Paksitan dan Sri Lanka, menyerupai pokok tomato dan satu species dengan pokok tomato. Pakar Ayurvedic telah mendapati Ashwaganda telah tertulis didalam kitab KAMASUTRA sebagai tumbuhan yang amat hebat diantara tumbuh-tumbuhan aphrodisiac yang tercatat didalam kitab tersebut. Ashwaganda juga digelar dengan pelbagai nama seperti Indian Ginseng, Winter Cherry, Ajaganda, Sam Al Ferakh dan lain-lain lagi mengikut bahasa Negara masing-masing. Ashwaganda

Ashwaganda adalah herba adoptogen, istilah ini digunakan oleh herbalist (ahli herba bertauliah) sebagai merujuk kepada herba semulajadi yang membantu menguatkan ketahanan tubuh kepada stress, trauma, kerisauan melampau dan keletihan melampau. Kesemua herba adoptogen adalah anti-oxidant (antioxidants berfungsi melawan dan mempertahankan tubuh dari serangan unsur tidak baik sehingga boleh merosakkan tubuh manusia). Herba adoptogen juga adalah bebas toksik.

http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-VhdJVrIaI/AAAAAAAAAfU/NZXEaneHcyc/s1600/Chlorophytumborivilianum.gif

Safed Musli juga dianggap tumbuhan “ajaib” hingga digelar “wonder crop”, “herbal Viagra” dan “root of gold” kerana kesan terapuetik yang mempunyai nutirisi tonik seperti 25 bahan alkaloid, protein, karbohidrat, steroid dan polysaccharides yang boleh dimanfaat oleh sistem tubuh manusia. Herba hebat ini telah dikaji dan disahkan mampu,

v Safed Musli mempunyai kesan anti-ageing. Kesan ini membolehkan herba hebat ini menyegarkan tubuh dan minda tanpa kesan sampingan

v Selain Ashwaganda , Safed Musli juga di anggap “teman baik bagi lelaki” . Ia adalah herba aphrodisiac yang amat hebat untuk merawat system reproduksi lelaki seperti mati pucuk, pancutan pra-matang dan kuantiti sperma yang tidak mencukupi.

v Merawat keletihan mental dan fizikal

v Menaiktaraf sistem ketahanan badan.

v Ia juga digunakan sebagai herba untuk merawat kencing manis dan sakit-sakit sendi (arthritis)

Ginseng adalah tumbuhan adoptogen seperti Ashwaganda yang biasanya boleh didapati dinegara Asia yang beriklim sejuk dan biasanya di tanah tinggi seperti digunung yang biasanya di Negara China, Korea dan Jepun. Ginseng adalah tumbuhan yang lambat untuk membesar menjadikan ginseng amat berharga dipasaran. Sebagai herba adoptogen Ginseng bertindak hampir sama kesannya dengan Ashwaganda. Gandingan Ginseng dan Ashwaganda akan memberi kesan “double impact” dimana kedua-dua ginseng ini mempunyai kesan ginsenosides (steroid semulajadi) yang berbeza-beza.

TAPI MUNGKIN ANDA BERFIKIR BANYAK KALI UNTUK MEMBELI PRODUK INI……

NILAI RM150 ADALAH KECIL JIKA DI BANDINGKAN DENGAN KEPUTUSAN YANG ANDA PEROLEHI NANTI..

- BAYANGKAN ISTERI ANDA TERSENYUM SELEPAS BERSAMA DENGAN ANDA….

- KEYAKINAN ANDA BERTAMBAH

- ANDA TIDAK MERASA RENDAH DIRI LAGI UNTUK BERSAMA ISTERI ANDA…

- KEPUASA TERPAMPANG DI WAJAH ISTERI ANDA

- ISTERI ANDA MEMUJI ANDA…..”ABANG POWER LA”….”TERIMA KASIH ABANG…..”

SEGALA KENIKMATAN DI ATAS TIDAK TERNILAI OLEH WANG RINGGIT…

HIDUP HANYA SEKALI….JANGAN SAMPAI SUDAH TERLEWAT BARU ANDA MEMBUAT TINDAKAN……

HARI ESOK BERMULA DENGAN APA YANG KITA LAKUKAN HARI INI……

APA TUNGGU LAGI……

SAYA NAK ODER SEKARANG JUGA….


CARA MEMBUAT PESANAN DAN PEMBAYARAN

Untuk membeli produk yang bermutu, selamat dan tanpa kesan sampingan ini sila ikuti langkah-langkah seperti dibawah:

STEP 1 = SILA SMS NAMA PRODUK , NAMA PENUH ANDA, ALAMAT , EMAIL DAN NO TELIFON

(CARA-CARA SMS)

<Nama Produk> <Nama anda> <Alamat anda>

<Email> <No Telifon>

(CONTOH SMS)

KAMAHERBS SAMAD BIN ANUAR NO.30 JLN LINTANG,70450 SEREMBAN N9,samad@yahoo.com,0178564412

Hantar Maklumat  melalui SMS ke

012-5806029

STEP 2. Selepas saya menghantar SMS kepada anda untuk membuat pengesahan yang anda betul-betul ingin mendapatkan produk tersebut anda perlu membuat pembayaran di Maybank atau CIMB, terdapat 2 cara untuk pembayaran iaitu melalui pembayaran online atau di mesin deposit wang tunai di Maybank atau CIMB.

* Lakukan Pembayaran anda ke akaun

MOHD AZHAAN  BIN MD NOR

Akaun Maybank162 674 063 441

Akaun CIMB121 500 725 715 22

STEP 3. SELEPAS ANDA MEMBAYAR DI BANK SILA SMS  KEPADA SAYA

(CARA-CARA SMS)

<Nama anda><Produk>  <Jumlah bayaran> <Waktu bayaran> <Tarikh bayaran>

SAMAD BIN ANUAR , KAMAHERBS , RM150 , 16:45 , 15.01.08

SIMPAN RESIT & SEGALA BUKTI untuk semakan dan

Pihak kami akan menyediakan pesanan anda dan akan dikurierkan terus ke alamat anda ia akan mengambil masa 2-3 hari bekerja (tidak termasuk cuti am dan cuti umum). Kami akan menggunakan perkhidmatan POS LAJU. Sekiranya stok mencukupi atau destinasi berdekatan bandar-bandar besar biasanya 1 hari bekerja sahaja.

SEGALA PERTANYAAN BOLEH HUBUNGI KAMI UNTUK MEMASTIKAN PRODUK ANDA SAMPAI KEPADA ANDA

TERIMA KASIH

AZHAAN = 0125806029

Sebagai suami, tanggungjawab besar terletak di kedua bahu anda untuk memastikan nafkah ZAHIR dan BATIN terhadap isteri anda dilaksanakan sebaiknya.

Ramai dikalangan isteri yang mengambil sikap mendiamkan diri sekiranya tidak puas…

Renungkan sebentar…..anda tidak nampak dengan mata kasar keperluan batin isteri. Lihatlah dengan mata hati anda. Adakah nafkah batin dia mencukupi ataupun atau cuma melebihkan keperluan zahir dan terlepas pandang nafkah batin yang lebih mustahak?

Isteri_Kecewa

Anda lelaki yang dayus jika terus membiarkan isteri anda kegersangan…..

Jangan sampai isteri anda mula makan luar dan curang terhadap anda. Jadi jangan salahkan isteri jika mereka menyalahkan SUAMI walaupun isteri sendiri yang berlaku CURANG!

Cuba renungkan kisah-kisah di bawah ini :

Isteri Curang

Isteri_Kecewa

Isteri_Kecewa

Di bawah ini adalah fakta-fakta hasil dari online survey yang diperolehi dari 586 isteri dan wanita dan kami temui beberapa kebenaran yang mengejutkan…..

Sila baca fakta-fakta yang merisaukan ini :

Tick 70% isteri mengatakan mereka TIDAK PERNAH mencapai puncak orgasme/klimaks semasa melakukan hubungan seksual dengan suami mereka.

Tick 65% isteri mengakui sering BERPURA-PURA MENCAPAI ORGASME untuk memuaskan hati suami mereka.

Tick Hanya 15% isteri yang mencapai orgasme lebih sekali dalam seminggu.

Tick 78% daripada isteri mengaku yang mereka lebih suka dibelai-belai sahaja dari melakukan seks memandang mereka tidak mencapai kepuasan dari hubungan seksual dengan suami.

ANDA PERCAYA ATAU TIDAK, FAKTA TETAP FAKTA

Isteri_Sedih

Keluhan isteri yang tidak puas dalam hubungan seks

Penafian: Ilustrasi ini adalah untuk penerangan kami semata-mata

Fakta ini dikira serius dan kebanyakan lelaki yang tidak mengendahkan masalah mereka ini & kurang mencari penyelesaiannya kerana malu atau ego lelaki mereka yang menebal walaupun semua permasalahan bermula daripada para suami.

Maka itu setiap kali isteri diajak berjimak, ada saja alasan mereka untuk mengelak. Persepsi mereka, seks adalah untuk keseronokan suami semata. Tak tercabarkah ego anda?.

ANDA dibelenggu dengan gejala ini….

ANDA buntu memikirkannya…

ANDA malu dan segan..

ANDA mahu penyelesaian segera.

Jadilah Suami Idaman Sekarang!

Kecapi Nikmat Kepuasan Seks Sebenar Bersama Isteri Anda

Usah Risau..Kami Ada Penyelesaianya!

SAYA NAK ODER SEKARANG..SILA KLI BUTON DI BAWAH UNTUK CARA MENDAPATKAN PRODUK

TIPS DAN INFO BERGUNA BUAT PENGUNJUNG AZHAAN BROTHERS

TAJUK:FUNGSI ZAKAR DAN TANGGAPAN WANITA

Apakah bahagian-bahagian yang terdapat pada zakar lelaki? Bagaimana zakar anda membesar dan apakah fungsi disetiap zakar lelaki
Di sebatang zakar lelaki ada beberapa struktur kuasa yang memberangsangkan lelaki apabila disentuh dan ianya juga akan memberikan keseronokan dan nikmat yang dapat dirasakan oleh wanita. Antara bahagian yang terdapat di zakar lelaki ialah buah zakar, batang zakar, takuk zakar, kepala zakar, biji zakar, lubang zakar gigi zakar, ekor pari dan urethra.

Buah zakar berfungsi sebagai tempat menyimpan air mani dan ia amat sensitif apabila tersentuh dengan benda keras dan kasar. Sebab itu andainya anda menyentuh dengan benda keras atau kuat kepada buah zakar suami anda, suami anda akan berkata sakit. Maka di bahagian ini, jika anda berminat membelainya, berhati-hatilah dan berikan sentuhan yang lembut dan ianya pasti menyeronokkan suami anda.
Batang zakar adalah -berfungsi untuk mengeras dan panjang daripada ukuran biasa pada keadaan lelaki itu tidak mempunyai nafsu sahwatnya. la akan mula menegang apabila seseorang lelaki itu mencapai sahwatnya. Jika saiz zakar pada peringkat seseorang lelaki itu belum datang kemuncak sahwatnya adalah kecil dan pendek serta kelihatan lembik. Apabila seseorang lelaki itu mula datang sahwatnya, saiz zakar akan mula membesar dan menegang panjang.
Jika saiz pada kendur dari 3 inci, zakar ini boleh membesar dan memanjang sehingga 6 inci. Jika saiz zakar semasa kecilnya ukuran lilitnya kurang dari 2.5 inci, maka apabila membesar saiznya akan membesar 5 inci. Kepadatan mula dilihat apabila zakar cukup tegang dan keras. Kedudukan zakar akan menegak hingga 45 darjah dari paras pusat. Sewaktu inilah kesesuaian untuk zakar menyusuk kedalam kemaluan perempuan boleh dilakukan. Zakar yang lembik tidak boleh menyusuk masuk kedalam kemaluan perempuan. Jika anda selidiki secara terperinci, anda akan dapat melihat batang zakar akan bergegar dan ini berlaku sewaktu zakar didalam kemaluan Ianya menghasilkan kepuasan seksual apabila zakar bergegar di dalam kemaluan anda. Belailah batang zakar ini dan anda akan merasakan kehangatan yang amat menyeronokkan.
Fungsinya adalah terlalu sedikit sewaktu di dalam kemaluan berbanding dengan batang zakar yang memanjangkan geselan apabila dilakukan sorong tarik sewaktu bersetubuh. Takuk zakar berada dihujung zakar yang kelihatan seperti lekuk. Lekukan ini adalah terjadi kerana hujung kepala zakar agak menguncup sedikit iaitu lebih kecil daripada batang zakar. Lekukan ini terbentuk bagi memudahkan zakar nenyusuk masuk kedalam kemaluan perempuan.
Kepala zakar adalah penting bagi lelaki khususnya. la boleh membesar lebih daripada-batang zakar. la akan membesar sewaktu menyusuk masuk kedalam lubang dan membesar sewaktu menarik zakar keluar dari kemaluan. Apabila kepala zakar membesar, anda akan terasa seperti sesuatu benda sedang membesar di dalam kemaluan anda dan lebih menyeronokan. lanya berfungsi secara langsung untuk membentuk gigi zakar lebih kembang dan apabila zakar ditarik sorong ia seperti menarik dinding lubang kemaluan anda dan anda pasti lebih seronok dengan geselan ini. Lelaki amat gemar jika perempuan menggigit lembut dan menghisap kepala zakamya kerana di sini ada keseronokkan yang luar biasa bagi lelaki dan fungsinya samalah dengan biji kelentit perempuan.
Biji zakar tidak begitu berfungsi untuk memberikan kepuasan kepada lelaki dan ianya terletak seperti biji kelentit dan tidak mudah dilihat dengan mata kecuali anda menyentuhnya. Terdapat sedikit bonjol kecil pada hujung kepala zakar apabila anda sentuh.

Lubang zakar berfungsi untuk mengeluarkan air kencing dan pancutan air mani. Ianya seperti lubang air kencing perempuan. Seperti kita ketahui perempuan mempunyai dua lubang pada kemaluannya iaitu lubang untuk persetubuhan dan lubang untuk membuang air kecil.
Gigi zakar adalah tempat yang paling penting. Gigi zakar ini memberikan keseronokkan kepada setiap gesel di dalam lubang kemaluan anda. Lelaki juga akan merasakan seronok. Tidak semua zakar lelaki kelihatan gigi zakarnya banyak atau besar. Beruntunglah jika anda mendapat zakar suami yang mempunyai gigi zakar yang banyak dan besar. Kepuasan anda akan lebih tercapai dengan cepat.
Ekor pari terbentuk pada sepanjang batang zakar yang berfungsi sebagai tempat pengaliran air mani daripada buah zakar. Ekor pari ini amat sensitif dan seronok bagi lelaki apabila geselan sewaktu melakukan sorong tarik di dalam kemaluan anda. la juga memberikan keseronokan yang luar biasa sepanjang melakukan sorong |tarik bagi perempuan. Apabila pancutan air mani berlaku, ekor pari akan membesar dan menyendatkan lagi lubang kemaluan anda sehingga keperingkat kemuncak. Disinilah lelaki amat seronok jika anda bermain dengan zakar suami anda, sama ada membelainya, mengolomnya atau melakukan jilatan dengan lidah anda. Lakukan teknik ini sewaktu anda tidak mampu memberikan kepuasan seks melalui kemaluan anda misalnya sewaktu anda di datangi haid.
Urethra hanya berfungsi memberikan ketegangan kepada zakar anda sebagai kayu penyokong untuk menguatkan lagi ketegangan urat saraf pada lelaki.
Ingin dimaklumkan apakah seronoknya apabila zakar berada di dalam kemaluan anda? Antaranya apabila lelaki sedang melakukan sorong tarik di dalam kemaluan anda, batang zakar akan bergerak-gerak dan bergetar. Kepala zakar akan membesar dan menguncup diikuti dengan kepala takuk dan giginya yang seperti menarik keluar dinding dalam lubang kemaluan anda, dikala ini anda akan merasakan satu nikmat yang luar biasa.
Jika anda meminta suami anda menghentikan sorong tariknya zakarnya, anda akan merasakan zakar seperti sedang bergerak-gerak di dalam kemaluan anda. Ini adalah disebabkan
kepala zakar melakukan kembang kuncup dan diikuti batang zakar bergerak-gerak. Inilah zakar yang hebat dan tidak kiralah ianya bersaiz kecil atau besar.
Sewaktu zakar sampai kemuncaknya dan jika anda mendapatkan kemuncak serentak dengan pancutan air mani dan zakar suami, anda merasakan kepala zakar seolah-olah mencengkam dan menarik keluar isi dalam kemaluan anda dan dikala inilah anda pasti mengerang kepuasan dan mencapai sahwat yang tinggi.

*Dalam soal zakar,agak subjektif bagi wanita kerana tidak semua wanita sukakan zakar yang panjang dan besar, malah ada yang bimbang suami yang memiliki zakar sedemikian akan menyakitkan. Rata-rata wanita sukakan zakar yang sederhana besar dan panjang tetapi tetap keras dan bertahan lama bagi memuaskan nafsu wanita.

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Posted in PRODUK ALAT SULIT WANITA, PRODUK KECANTIKAN WAJAH, PRODUK LELAKI, PRODUK SUAMI ISTERI, PRODUK WANITA, PRODUK ZAKARwith 4 Comments →

  • You Avatar
  • Maaf jika gambar dalam blog ini agak keterlaluan, ianya hanya untuk tujuan perubatan

  • Wak-Doyok-Mohammad-Azwan-Shah-for-Fairuz-Ramdan
  • Anda Boleh Cek Tarcking Number Poslaju Produk Yang Telah di Pos Disini

    Tracking No 14/2/2014

    EF213551268MY - Nurul hidayah
    EF213551325MY - Azmira bt. Mohamed Daud
    EF213551311MY - Nurliyana Mohd Noor
    EF213551308MY - Rosni Abd. Ghani
    EF213551299MY - Fadlullah Yusop
    EF213551285MY - Mazni Suhana Hj Mahali
    EF213551387MY - Noratika Marsat
    EF213551360MY - Ilyana Ismail
    EF213551356MY - Normah Mohd Yusof
    EF213551342MY - Nurul Madhirah Rosli
    EF213551339MY - Hasbullah Husin
    EF213551373MY - Sariah Simat
    EF213551395MY - Suryani Jaafar
    EF213551400MY - Zenudin Aziz
    EF213551427MY - Zawiyah Yudin
    EF213551413MY - Marzitah
    EF213551271MY - Nurul Izza Osman

  • KEPADA ANDA YANG TELAH MEMBELI PRODUK HOMEOPATHY KAMI BUAT KALI PERTAMA,KEDUA DAN KE TIGA JUTAAN TERIMA KASIH KAMI UCAPKAN.UBAT PALING MUJARAB IALAH KEYAKINAN PADA DIRI SENDIRI DAN TIDAK PUTUS ASA

  • Pengunjung AZHAAN BROTHERS SHOP Telah Mencecah 35000 Orang Sebulan Dan Sedang Menuju Ke Angka 50,000 Orang Sebulan

  • BE AZHAAN BROTHERS SHOP FANS

  • BERIKUT IALAH SENARAI PRODUK HOMEOPATHY (SILA KLIK GAMBAR UNTUK MELIHAT KETERANGAN PRODUK)

  • KLIK GAMBAR UNTUK PAKEJ JERAWAT EKONOMI PALING LARIS

  • MILIKI BADAN RAMPING DAN SLIM DENGAN PHYTOLACCA AMERICANNA

  • KLIK GAMBAR UNTUK PRODUK MEMBESAR, MEMADAT DAN MEMANTAPKAN PAYUDARA

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET RAWATAN RAMBUT GUGUR DAN BOTAK HOMEOPATHY

    http://3.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/TPJJa5RLn8I/AAAAAAAAApg/fA45cJ5F1bU/s1600/bio%2Bbotak%2B200px.JPG
  • Alfalfa Tonic gINSENG uNTUK TAMBAH SELERA MAKAN DAN BADAN KURUS

  • SUSAH NAK BERAK,PERUT SAMPAI KEMBUNG DAN TERPAKSA MENERAN ..klik gambar

    http://www.promosi4u.com/wp-content/uploads/2012/05/774559-500x347.jpg
  • ANDA KURANG DARAH,PENAT MELAMPAU DAN SUSAH TIDOR..? KAMI BANTU ANDA

    http://1.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/S-TuEt4sGXI/AAAAAAAAAek/hHK1g5tVQIk/s1600/vita-c15.jpg
  • RAHSIA ANAK BERJAYA DALAM PEPERIKSAAN

    http://2.bp.blogspot.com/_AomIg2-Ao9g/SwQZlRaWNuI/AAAAAAAAASo/uzQHlhCl-hQ/s1600/Iq+and+eq+Booster.JPG
  • PRODUK PENYAKIT KULIT KRONIK (Psiorasis)

  • ANDA NAK TAHAN LAMA SEBELUM MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS…CUBA YANG NI..

  • CARA MUDAH MILIKI ZAKAR BESAR,KUAT,PANJANG DAN TAHAN LAMA

  • Set Jerawat dan Jeragat ZARRAZ PARAMEDICAL

  • PAKEJ JERAWAT Hepar Sulphuris Calcareum (HSC30)

  • KLIK GAMBAR UNTUK SET HOMEOPATHY KOMPREHENSIF MENGHAPUS JERAWAT & JERAGAT

  • CARA MUDAH BUAT SUAMI PUJI ANDA

  • RAPATKAN KEMBALI FARAJ ANDA SEPERTI ANAK DARA

  • KLIK DISINI UNTUK PRODUK LELAKI PERKASA SEHEBAT VIAGRA

  • JANGAN SAMPAI LELAH MERAGUT NYAWA ANDA

  • PESANAN PENTING BUAT PENGUNJUNG AZHAAN BROTHERS SHOP

    JIKA ANDA RAGU UNTUK MEMBELI PRODUK SECARA ONLINE ATAU ANDA PERTAMA KALI ATAU TIDAK PERNAH MEMBELI SECARA ONLINE ANDA TIDAK PERLU BIMBANG, SILA SIMPAN RESIT PEMBAYARAN ANDA SEWAKTU ANDA BANK IN DI MESIN ATM ATAU TRANSFER DUIT.ANDA BOLEH MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA PRODUK ANDA TIDAK SAMPAI KE TANGAN ANDA "KEPUASAN ANDA KEUTAMAAN KAMI"
  • PRODUK ANDA AKAN DI HANTAR( COURIER) PADA HARI BEKERJA MENGGUNAKAN KHIDMAT POS LAJU MALAYSIA.PRODUK AKAN SAMPAI DALAM MASA 1 KE 3 HARI.(tidak termasuk cuti am dan cuti umum).
  • UNTUK PEMBAYARAN DAN PENGHANTARAN SILA KLIK BUTON DI BAWAH

  • LOKASI PENGUNJUNG

  • KENAPA KITA TAK DAPAT APA YANG KITA INGINKAN DAN TAK CAPAI APA YANG KITA TARGET KERANA KITA TIDAK LAKUKAN PERKARA YANG SEPATUTNYA KITA LAKUKAN SEDANGKAN KITA TAHU PERKARA TERSEBUT AKAN MERUBAH KEHIDUPAN KITA

  • SEBELUM ANDA MEMBELI PRODUK DARI AZHAAN BROTHERS SHOP PASTIKAN ANDA MELIHAT VIDEO DI BAWAH.SEMOGA ANDA SEMBUH DARI PENYAKIT ANDA.PETUA PALING PENTING UNTUK SEMBUH DARI PENYAKIT IALAH KEYAKINAN YANG TIDAK DI TAPI-TAPI DAN KESUNGGUHAN YANG TIADA PUTUS ASA..ANDA PASTI DAPAT MELAKUKANNYA SEPERTI INSAN DI BAWAH.JIKA DIA TIDAK PUTUS ASA KENAPA KITA NAK PUTUS ASA..

  • JIKA ANDA INGINKAN WAJAH YANG CANTIK BERUSAHALAH SEPERTI INSAN DALAM VIDEO INI..SELAGI ANDA BELUM PUTUS ASA SELAGI ITU KECANTIKAN AKAN DATANG PADA ANDA…SAYA TAK KISAH BERAPA BANYAK PRODUK ANDA PAKAI..YANG PENTING BERAPA BANYAK KALI ANDA BANGUN DARI KESEDIHAN MELIHAT WAJAH ANDA BERMASALAH…